Σάββατο, Οκτωβρίου 06, 2007

Απόψε...


Απόψε χαραμίσαμε λίγη ζωή ακόμη...

8 σχόλια:

fish eye είπε...

εε ναι..!!!

ΣΕΡΓΙΟΣ είπε...

ποτε ;) το επομενο Σαββατοβραδο θα θυμασαι αυτο και θα βαλεις τα δυνατα σου να να ειναι καλυτερο ! αλήθεια θα το δεις :) χαραμιζονται μονο οσα εμεις αφινουμε :) ....σπευδουμε βραδεως για τα καλυτερα ! ειμαι κουταβι ακομα στα blog.μπορω να ρωτησω κατι ?

φιλια

If...ιγένεια είπε...

:/ Δεν έπρεπε..

Στελλα είπε...

φεγγαρένια... ναι.. φιλί !

σεργιούλη ότι μα ότι θές.

ιφιγενειά μου, οτι δεν έπρεπε δεν έπρεπε αλλά....

fresco είπε...

"...
Μέσα στο μαύρο του καπνού
λίγο πριν γίνει αέρας

Χαθήκανε τα νιάτα μου
στο πέρασμα της μέρας

Αλλού κοιμάται το κορμί
κι αλλού ξυπνάει η ψυχή σου

Αυτό το δρόμο έμαθα
να περπατώ μαζί σου
..."

Πολύ δυνατός στίχος και αυτός κατά τη γνώμη μου...

Ως κουιζ σας αφήνω να βρείτε ποιός/ποιά το τραγούδησε...

fresco είπε...

Ουπς...

Ο 3ος στίχος είναι "σκορπίσανε τα χρόνια μου" στην πραγματικότητα...

sorry για το λάθος...

Στελλα είπε...

Καλημέρα, του Κότσιρα, αγαπημένο πολύ και σ'ευχαριστω.
Καλώς όρισες.:)))

zoZeL είπε...

min me koitas ..den prokeite na mou allaxeis gnwmi..makari na ekleini i pligi me mia apli signwmi...
afti ine i agnwsti plevra pou me litrwnei...