Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007

THINK TWICE..













10 σχόλια:

NY ANNA είπε...

Αυτή είναι η αλήθεια...
Το ξέρεις.
Και γω το ξέρω. Πια.
Όταν μπαίνεις στη διαδικασία να εξηγήσεις το αυτονόητο σε κάποιον που ΔΕΝ νοιάζεται,
τότε έχεις χάσει.
Μεταξύ άλλων και πολύτιμο χρόνο.
Εκείνοι που μας καταλαβαίνουν,
το βλέπουμε στα μάτια τους...
Φιλάκι

Στελλα είπε...

Φιλάκι..::)))

eρωτακι είπε...

Όλο θησαυρούς ξετρυπώνεις, γλυκιά μου :)))

Στελλα είπε...

έχω κι άλλα ! κάποια στιγμή θα τα βάλω. Σε φιλώ πολύ ::))

kat. είπε...

dont make promise, when u are in joy!!!!!!!!!!

πόσο αληθινό είναι αυτό....

πόσες φορές αλήθεια την έχουμε πατήσει όλοι μας, με αντίστοιχες υποσχέσεις που μας δόθηκαν σε μικρές στιγμές ευτυχίας;

πόσες φορές θα την πατήσουμε και στο μέλλον;

Στελλα είπε...

kat αστα !! εγω πάντως προσωπικά την έχω πατήσει απειράριθμες φορές και το λάθος επαναλαμβάνεται δυστυχώς και συνέχεια.. Τι να πεις.. Αμα το βάλουμε καλά στο μυαλό μας αυτό που ξέρεις.. μπορεί.

Φιλια

kat. είπε...

άστο στέλλα μου, αυτό (σ.σ. το να αποτρέπεις τα λάθη) ή το έχεις από μικρός ή δεν το έχεις! αποκλείεται να το αποκτήσεις κατά την εξέλιξη της ζωής!

δεν συμφωνείς;

Στελλα είπε...

kat kat μου γηράσκω αει διδασκόμενος.. μαθαίνουμε περνώντας τα χρόνια.
Φιλια

stef είπε...

nice blog....

Στελλα είπε...

stefane καλώς όρισες και ευχαριστώ ::))
Kαλημέρα