Δευτέρα, Ιουνίου 11, 2007

Καλημέρα

Μετράμε μέρες για τις διακοπές ??
Άντε πάμε..
50 μείνανε ..

14 σχόλια:

BeBe είπε...

Αχ! Μεγάλη πληγή ανοίγεις τώρα...Ακόμα δεν έχω ιδέα πότε και πόσες μέρες θα πάρω άδεια..Ήδη βέβαια κάνω όνειρα για Φολέγανδρο και Ισπανία..Άντε με το καλό μπουμπού!

Ανώνυμος είπε...

εγώ έχω λίιιιιιιιγο παραπάνω...

άντε με το καλό!

Ναταλία είπε...

Εγώ που έχω..... 240 μαρί τι να πω;;;;;;;;;;;;;;;
Και δεν κατάλαβα......για ποιες διακοπές σου μιλάς;
Εδώ έχει μαγείρεμα, σιδέρωμα, ντάντεμα....!!!!!!!
Μπροοοοοοοοοοοοοοοοοος! Και γρήγορα!

Στελλα είπε...

bebe μου ευχαριστώ ::)) Kι εσυ κι εσυ (Ισπανία ??? αχ βαχ).

Αργυρένια μου κι εσυ γλυκιά μου. Πάρε ένα ::))

Nat σωστό !! μαγείρεμα και ντάντεμα πολύ ευχαρίστως αλλα το σιδέρωμα μέσα στο κατακαλόκαιρο δεν το μπορώ ρε φιλενάδααααα ! ΑΝτε καλά ! Για σένα το μπορώ. Φιλί

kat. είπε...

τόσες πολλές μείνανε;
ω θεέ μου.....

Ανώνυμος είπε...

Καλή εβδομάς, κόρη.

Εναλλακτικός τρόπος μετρήματος: σπας τσατσάρες

Ναταλία είπε...

Άντε βρε.....κι άμα σιδερώσεις θα σε πάω βόλτα στο λιμάνι....

......όταν θα έχει καράβι.... ;ο)

Ανώνυμος είπε...

50 ε;

Δεν έχω ιδέα πότε θα πάω διακοπές...

κλαψ.

Στελλα είπε...

kat ναι ρε γαμώτο τόσες πολλές !

ada καλή εβδομάς επίσης αγαπητή. Ελλείψει τσατσάρας μπορώ να βγάζω δόντια απο τη βούρτσα μου ? φιλί !

nat αμα ο άνθρωπος είναι κακός !! το έχω πει εγω αλλα δεν με πιστεύει κανείς ! ::))

theodora εννοείς δεν ξέρεις ακόμη ? αρα μπορεί να είναι και τον Αύγουστο ? Καλημέρες

eρωτακι είπε...

59 και σήμερα ΡΕ ΓΜΤ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Στελλα είπε...

Κι εσυ με τσατσάρα ή με βούρτσα ??
Φιλί !

eρωτακι είπε...

Με οδοντόβουρτσα, που έχει ΠΟΛΛΕΣ τριχούλες ψιλές :PPPPPP

Η Μικρή Ολλανδέζα είπε...

Σαρανταααααααα Πεεεεεντε!!!!
χχιχιχι

Στελλα είπε...

ολλανδεζάκι φυρί φυρί το πας να το φας το ξύλοοοοοοο ! ::))