Πέμπτη, Ιουνίου 14, 2007

Αγαπημένο..




Κοντά στα κύμματα θα χτίσω το παλάτι μου

θα βάλω πόρτες μ'αλυσίδες και παγώνια

και μες στη θάλασσα θα ρίξω το κρεββάτι μου

γιατί κι οι έρωτες μου φάγανε τα χρόνια



Να κοιμηθώ στο πάτωμα

να κλείσω και τα μάτια

γιατί υπάρχουν κι άτομα

που γίνονται κομμάτια..


Ξυπνάω μεσάνυχτα κι ανοίγω το παράθυρο

κι αυτό που κάνω ποιός σου το'πε αδυναμία

που λογαριάζω το μηδέν μου με το άπειρο

και βρίσκω ανάπηρο τον κόσμο στα σημεία..



Απο τα πιο αγαπημένα μου.. σημερα το ακούω μαζί σας..
Καληνύχτες..

9 σχόλια:

eρωτακι είπε...

Υπέροχο!!

Καλημέρα γλυκιά μου!!

stefanos είπε...

Στέλλα φύγε θα σε σφάξω!
μα μεράκλωσες μεσημεριάτικα

καλημέρα σου

Η Μικρή Ολλανδέζα είπε...

κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια...

Στελλα είπε...

Καλημέρα έρωτα ! ::))

Στεφανάκο κρατάς μαχαίρι ? Καλημέρα Καλημέρα ::)))

oλλανδεζάκι ναι ! πολλά ! φιλί

fish eye είπε...

και μεσ τη θαλασσα θα ριξω το κρεββατι μου!!
ναιιι!!!!

Αγγελική Στ. είπε...

Όντως υπέροχο.. και εμείς το ακούμε μαζί σου..

Στελλα είπε...

φεγγαρένια μου Καλημέρα και φιλάκι :))

ηλιαχτιδάκι ειναι φοβερό τραγούδι. Σε φιλώ καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

2 i ora stin saloniki kai molis pigaina gia ipno ..
xaxa!
kalimera
daktilodiktumenos

Στελλα είπε...

Kαλημέρα δακτυλοδεικτούμενε.
Καλώς ήρθες ::))