Δευτέρα, Ιουνίου 18, 2007

Γνήσια Απορία..

Το Σαββατοκύριακο ήμουνα καλεσμένη στη Νέα Μάκρη σε ένα φιλικό σπίτι. Είχε μαζευτεί αρκετός κόσμος φίλοι των παιδιών που μας είχαν καλέσει.
Μεταξύ των φίλων λοιπόν υπήρχαν και δυο κοπέλες οι οποίες δεν είχαν αυτοκίνητο και έτσι χθες βράδυ που επιστρέφαμε μας παρακάλεσαν να τις πάρουμε μαζί.
Γυρίσαμε όχι απο αττική οδό, λόγω της κίνησης που υποθέταμε ότι θα είχε χθες, αλλά απο τον δρόμο που περνάει απο το βουνό και βγαίνει στην Πεντέλη.
Η αλήθεια είναι πως είμαστε σχετικά λιγόλογοι κατά την διαδρομή (λίγο το φαι που είχαμε κάνει, λίγο κρασί λίγο θάλασσα και τ'αγόρι μου κ.λ.π.).
Κάποια στιγμή λοιπόν και ενώ έχουμε φτάσει στην Παλαιά Πεντέλη συζητούσα με το έτερο ήμισυ για τα πολύ ωραία σπίτια της περιοχής. Γυρίζει λοιπόν και μου λέει (το έτερο ήμισυ) "λογικό είναι εδώ είναι απο παλιά τζάκια" όπου η εκπάγλου καλλονής ξανθιά του πίσω καθίσματος (είχα ξεχάσει να σας το πω αυτό, ξανθιά με το μίνι μέχρι το φρύδι, φυσική παρακαλώ) η οποία δεν είχε ανοίξει το στόμα της ξανά, πετάγεται και λέει "τι λέτε ρε παιδιά τι παλιά τζάκια ? εδω όλα καινούργια είναι τα σπίτια παλιά τζάκια θα έχουν ? ".
Μείναμε λίγο άφωνοι με την απορία ομολογώ. Δεν της απαντήσαμε (καθόλου ευγενικό το ξέρω αλλα προσπάθησε εσύ να μη γελάσεις και να απαντήσεις σ'αυτή την ερώτηση - επίπληξη) και ευτυχώς 10 λεπτά μετά την κατεβάσαμε στο σπίτι της και γελάσαμε με την ησυχία μας !
Καλή σας εβδομάδα ::))

14 σχόλια:

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

ως ξανθια και 'γω, λεω να σιωπησω!
τι να πω δηλαδιςςςςς;;;

:)))))

Tasis Plisis είπε...

χαχαχαχαχαχα

Στελλα είπε...

βασιλική κι εγώ ξανθιά ειμαι (με ανταύγιες οχι φυσική).. αλλά αυτή ειναι η επιβεβαίωση στα ανέκδοτα λέμε !

dcdούλη μου είδες ? μακριά απο ξανθές ! :))

kat. είπε...

και εγώ ξανθιά είμαι....

ντρέπομαι!!!!
....και θέλω να δηλώσω οτι δεν έχουν όλα τα γουρούνια την ίδια μούρη!
...δηλαδή δεν σκεφτόμαστε όλες με τον ίδιο τρόπο....

fish eye είπε...

την αφησατε με την απορια!!

Στελλα είπε...

κατ εννοείται πως όχι ! αυτη ήταν η ξανθιά απο τα ανέκδοτα.. :))

φεγγαρένια μου καλέ τι να της απαντήσουμε ?? μας τρέλλανε !::))

Zooman είπε...

Η κοπέλα μάλλον είχε δίκιο και σας έφερε σε δύσκολη θέση...
Κακώς δεν απαντήσατε πάντως! (Οχι για κανενα άλλο λόγο αλλά για να καταλάβει και να μην το ξαναπεί)
Τι ηλικία έχει το κορίτσι? Γιατί μπορεί να φόραγε μινι, αλλα δεν έχει καμμία σχέση με το αν έχει ξανακούσει την έκφραση!

Στελλα είπε...

ζοομαν μου Καλημέρα. Το κορίτσι πρέπει να είναι γύρω στα 30 (λίγο πριν ίσως).. Λες να το άκουγε για πρώτη φορά ?? Για όνομα !::))

Η Μικρή Ολλανδέζα είπε...

μα τι επίπεδο! τι μόρφωση!
απ’την άλλη τέτοια φυσική καλλονή τι να το κάνει το επίπεδο;
Ο θεούλης σπανίως τα δίνει όλα!!!

Only santi είπε...

χαχαχαχαχαχαχα...
να σαι καλα γελασα με την ψυχη μου

Αγγελική Στ. είπε...

Χμμμ κοτσάνα ήταν, αλλά έχω πετάξει και γω δυο τρία καλά.. οπότε.. το κλείνω!! :-)

Στελλα είπε...

santi καλημέρα και καλώς όρισες. Αστα, εγω να δεις μόλις κατέβηκε απο το αυτοκίνητο..

ηλιαχτιδάκι όλοι έχουμε πετάξει απο 2 - 3 καλά ! ειναι κανόνας. :))

Blondie είπε...

χιχιχιχι!!!! βασικά, η κοπέλα θα το είπε για να το παίξει χαζή καλέ!!! :P άσε που ήθελε να ανοίξει και κουβέντα!! χχιχιιχιχ

Στελλα είπε...

blondaki που χαθηκες εσυ βρε ?
ναι είμαι σίγουρη πως επειδή δε μιλάγαμε πολύ στο αυτοκίνητο είπε να κάνει την αρχή !! :))

φιλί