Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2007

Σκόρπιες σκέψεις ξανάμανά.

Μπερδεμένες σκέψεις, μπερδεμένα ακούσματα, μπερδεμένα συναισθήματα, λέξεις που δεν εννοείς, άλλες που δεν λές αλλά τις εννοείς πιο πολύ απο το πολύ.. Πιο κοντά, πιο μακρυά, πιο πολύ και πιο λίγο. Όλα εγώ, όλα εδώ..
Καμιά φορά σκέφτομαι να'μουν αλλού, να'ταν αλλιώς. Πως είναι άδικο ότι συμβαίνει. Μετά παίρνω μια βαθιά ανάσα και σκέφτομαι πως αυτό το λένε ζωή. Κάπου διάβασα μη γράφεις τη ζωή με ΗΤΤΑ. Τίτλος απο ένα μυθιστόρημα ειναι νομίζω. Σωστό.
Θέλω να ξαπλώσω στο χορτάρι σήμερα το βράδυ και να γεμίσουν τα μάτια μου ουρανό. Να μπουκώσω αστέρια. Και ησυχία. Πολύ ησυχία. Μόνη. Να ανασάνω. Η μια βόλτα στη θάλασσα. Να πάψω να προσπαθώ λιγάκι. Μόνο λίγο. Να μπορώ να μην με νοιάζει.
3,2,1, πάμε ξανά. χάπι για το στομάχι, χάπι για τον πονοκέφαλο.. Ζωή το λένε ξέρω. Μα θα ήθελα να μη γράφεται με ΗΤΤΑ η δική μου.
Κακές σκέψεις κακής διάθεσης, απογευματινές.. με τη δύση του ηλίου στο φόρτε της. τον ουρανό να έχει δέκα χρώματα και να μπαίνουν απο το παράθυρό μου. ξανά και ξανά και ξανά.
Να φύγω, να ζήσω σε μια βραδυά χίλιες και μια νύχτες. Αυτό..

5 σχόλια:

eρωτακι είπε...

Σε καταλαβαίνω γιατί περνάω κι εγώ τέτοιες φάσεις (κυκλοθυμικός Ταύρος, τί περιμένατε...).
Ονοματίζω τη φάση αυτή μία πολύ καλή φάση εσωτερικής αναζήτησης που οδηγεί σε λιακάδες!!

Αγακλίτσα και φιλάκι, για να νιώσεις λίγο καλύτερα :))))

Υ.Γ. ΠΑΝΤΑ να μπουκώνεις αστέρα και να γεμίζει ουρανό η ματιά σου, καρδιά μου!! ΠΑΝΤΑ!! :)))

eρωτακι είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Στελλα είπε...

ερωτάκι μου ναι ! μια καλή φάση εσωτερικής αναζήτησης ήταν.
Αγκαλίτσα και φιλάκι κι απο μένα και πολλά χαμόγελα.::))

Για το Υ.Γ. δεν έχω τι να πω.. ευχαριστώ γλυκιά μου.

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

με ΗΤΤΑ, ε;;;
να το σβησεις ευχομαι...
και να μεινει το ΖΩ και να βαλεις διπλα και το ΕΓΩ...
ετσι μονο ισως...
δεν ξερω...
μπορει να λεω και χαζα...

Στελλα είπε...

βασιλικούλα μου μονο χαζά δε λές..ΕΓΩ ΖΩ..
Σε φιλώ. ::)))