Τετάρτη, Ιουνίου 06, 2007

Έλεος..

Κοντά στο σπίτι μου υπάρχει μια εκκλησία. Περνάω μπροστά της όταν θέλω να πάω να ψωνίσω. Óπως χθες το απόγευμα.
Δεν θα περιγράψω εκτενέστερα την αηδία που έζησα χθές το απόγευμα, θα σας μεταφέρω ενα διάλογο που άκουσα περνώντας απ'έξω απο δυο παιδιά 20 - 23 ετών.
-Ρε μαλάκα και εσυ εδώ;
-Αστα ρε μαλάκα παω να ανάψω κανα κερι μπας και σταυρώσω καμια γκόμενα !

Τα σχόλια δικά σας...


Y.Γ. Σχόλιο δικό μου : τις "γκομενες" τις σταυρώνετε καθημερινα με την συμπεριφορά σας. Με το υπέρτατο Εγώ σας. Αντι να την σταυρώσεις για εξίσωσέ την πλαι σου και μην κοιτας μονο πως θα την ρίξεις στο κρεββάτι. Ξεκινα απο εκεί, ίσως είναι μια καλή αρχή.

15 σχόλια:

NY ANNA είπε...

Να την εξισώσουν;;;;
"Πλάκα με κάνεις;"
Αυτά μόνο στους μεγάλους έρωτες!
Κι εκεί όμως, κάποιος είναι πιο... υπό!
Γιατί τη αξία έχει ένας έρωτας όταν δεν κρύβει μέσα του και τη συντριβή της υποταγής!
Down on my knees baby...
Down on my knees!

kat. είπε...

δεν ξέρω με τι να εκνευριστώ περισσότερο; με το γεγονός οτι διακομοδούν την θρησκεία ή με την λογική τους οτι ένα κερί θα τους σώσει;
άστο....απλώς ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ!!!!!

Sadprince είπε...

Και μη χειρότερα να λέμε. Έτσι τα μεγάλωσαν κι έτσι μιλάνε τα πιτσιρίκια σήμερα. Ψυχραιμία κοπελιές θα ακούσετε και χειρότερα...
Καλημέρα όλη μέρα

Στελλα είπε...

Aννούλα μου, σωστόοο Καλημέρες ::))

κατ κατ τι να πει κάνεις !!! Kαλημέρες

Πρίγκηπά μου σίγουρα θα ακούσουμε και χειρότερα. ::))

Marialena είπε...

Ε, αυτό και αν είναι απίστευτο!!! Αλλά είπαμε η πίστη και βουνά κινεί, έτσι δεν είναι? Μια γκόμενα δεν θα τη ρίξουν? Που θα τους πάει?

Να το δω κι αυτό και μετά να γίνω καλόγρια...

Καλή σου μέρα Στέλλα! Είσαι απίθανη!

Στελλα είπε...

Γειά σου Μαριαλενάκι μου !!
έτσι, γκόμενα και κερί !
Φιλιά πολλά

eρωτακι είπε...

ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Η Μικρή Ολλανδέζα είπε...

εχω δεί παπά να κάνει δέηση για να κερδίζει ο Ολυμπιακός. Τι λέμε τώρα!;!;!;!;!
Αλήθεια όμως.

Αγγελική Στ. είπε...

Κοίτα απελπισία!!! Καλά το τι περίεργα θα ακούσεις.. δεν λέγεται.. έχει ακούσει ο Θεός...

Ανώνυμος είπε...

Κερί ίσαμε το boy σου που λένε..

Στελλα είπε...

έρωτα ::))

ολλανδεζάκι που εισαι εσυ μαρίίίίιιι ????

ηλιαχτιδάκι, ασε τι έχει ακούσει ούτε να φανταστώ δε μπορώ.. ::))

hooj welcome ! καλό ::))

BeBe είπε...

Ο Χριστός και η Παναγία μαζί...
Που πάει αυτή η γενιά...(και δική μου λυπάμαι..)

Στελλα είπε...

bebe μου άσε... ::))

Ανώνυμος είπε...

απο μονο του το γεγονος οτι 20 χρονων παιδια ηταν στην εκκλησια ειναι θλιβερο...

Η Μικρή Ολλανδέζα είπε...

Χαμένη στην... μετακόμιση!