Πέμπτη, Μαΐου 03, 2007

Κι όπως λέει κι ένας φίλος μου... Zeus got fucked ..

Παλιομέρα.. Σκέψεις και εικόνες που έρχονται και φεύγουν με ρυθμό σάμπα.. Κόκκινα πακέτα τσιγάρα απλωμένα στο γραφείο, (ναι καπνίζω σαν το μπουρί της σόμπας), καφές σε κόκκινο ποτηράκι (παραγγελία απ'έξω, βαριέμαι να φτιάχνω καφέ στο γραφείο). Τα e - mail πάνε κι έρχονται. Όλοι κάτι θέλουν σήμερα. Ωραία ρε φίλε κι εγώ θέλω αλλά δεν κάνω κι έτσι. Τι πάει να πει το θέλεις χθές ?? που είσαι στο χωράφι του πατέρα σου ??.
Τα κλειδιά μου παρατημένα απο το πρωί πάνω στο γραφείο με προκαλούν.. Μπααα.. Θα πήξω στη δουλειά έτσι κι αλλιώς.
Κοιτάω γύρω γύρω μπας και βρω απο που θα ξεκινήσω.
Ο ουρανός όλο και πιο γκρί γίνεται. Κακό αυτό απο τη μια καλό απο την άλλη. Τουλάχιστον αμα δεν έχει ήλιο δουλεύεις πιο εύκολα ενώ αμα σου μπαίνει απο το παράθυρο σε χαιδεύει και σου λέει έλα ??
Το χθεσινό λυπημένο βλέμμα παλεύω ακόμη να το εξαφανίσω. Κι ακόμη παλεύω να με βρώ κάπου. Απλά έχω την αίσθηση ότι είμαι σε καλό δρόμο.. :))

15 σχόλια:

eρωτακι είπε...

Το ότι έχεις την αίσθηση πως είσαι σε καλό δρόμο, είναι σημάδι λιακάδας που τρυπώνει στο γραφείο και σου χαϊδεύει το πρόσωπο, κορίτσι μου! :)))
Κι εμένα εδώ κάπως έτσι είναι τα πράγματα. Τρελό πήξιμο και μια τάση φυγής (ρίχνω συχνές κλεφτές ματιές στα κλειδιά του αυτοκινήτου μου στην άκρη του γραφείου μου)...

Στελλα είπε...

Λές ε ?? Καλό κουράγιο και σε σένα ::)))

Tasis Plisis είπε...

Εχε εμπιστοσύνη στην αισθηση αυτη.

Στελλα είπε...

dcdουλίνι μουυυυ . Είμαι σε καλό δρομο σίγουρα.. ::))

Υ.Γ. Σήμερα μάλλον το βράδυ θα έχω απάντησεις γι αυτά που λέγαμε. Φιλί

Ανώνυμος είπε...

εγώ θα έλεγα να κόψεις το κάπνισμα,
το σκ να πας εκδρομή, και το λυπημένο βλέμμα να το τονίσεις με λίγο μολυβάκι, ροζ σκιά και τη μάσκαρα που κάνει κάθε βλεβαρίδα μισό χιλιόμετρο.

Είσαι όντως σε καλό δρόμο, νομίζω μαζί τον περπατάμε...

Στελλα είπε...

αργυρένια μου αν κόψω το κάπνισμα θα σκοτώσω το αφεντικό΄μου οπότε θα αναγκαστώ να το ξαναρχίσω στη φυλακή, το σκ εκδρομή ?? καλή ιδέα, όσο για το μολυβάκι κ.λ.π. έχω εδω τα καλλυντικά μου και το κάνω άμεσα !!

Μαζί νομίζω κι εγώ. Σε φιλώ πολυ

Στελλα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
BeBe είπε...

Όλοι στον ίδιο δρόμο είμαστε. Αν είχαμε φτάσει στον προορισμό μας, ποιός ο λόγος να πλυμμηρίζαμε συναισθήματα; ;)
Καλησπέρες!

Στελλα είπε...

Σωστό κι αυτό bebe μου. Καλησπέρες κι απο μένα :))

cindaki είπε...

Καλησπέρα!
Συμφωνώ και με την αργυρένια και με την bebe!
Η θλίψη πιστεύω απέχει ένα πολύ μικρό βηματάκι από τη χαρά!
Κάτσε σε μια αναπαυτική πολυθρόνα, πιες ένα ζεστό κακάο, κοίταξε έξω από το παράθυρο και απλά νιώσε κομμάτι αυτού του κόσμου! Σκέψου μια ευχάριστη στιγμή! Είμαι σίγουρη πως θα χαμογελάσεις!

Στελλα είπε...

sofaki θα το προσπαθήσω.. σε φιλώ ::))

Αλητισσα είπε...

Να 'ξερες πως σε καταλαβαινω..
Τουλαχιστον αυριο ειναι παρασκευη!!!
TGIF (ΤΗΑΝΚ GOD IT'S FRIDAY)

Ναταλία είπε...

Και η θλίψη τούτη μέρος της χαράς σου είναι...
Γιατί μερικές φορές, δεν θές να τελειώνει η χαρά, θες να πάει άλλο ένα βήμα, κι ένα ακόμα, κι άλλο ένα...
Μα...ξέρεις, δεν είναι πάντα μπροστά τούτα τα βήματα...
Και δεν είναι κακό να είσαι έτσι...
Άσε λίγο το Στελλάκι να ζήσει και τούτη τη φάση, πάψε να τη στήνεις στον τοίχο....

Σε φιλώ....

η Λίτσα είπε...

μαλλον εισαι σε καλο δρομο...

Στελλα είπε...

Αλήτισσα Καλημέρες Παρασκευής !!

Νατ, θα το προσπαθήσω αλλά δεν το υπόσχομαι καθόλου .. Σε φιλώ κι εγώ πολύ.

Λόλα μου σήμερα δεν είμαι καθόλου σίγουρη.. Καλή σου μέρα. (Ξύπνησες αποφασισμένη ?? Καλό αυτό !)