Παρασκευή, Μαΐου 04, 2007

Να ντυθώ τον ήλιο ?

Να ντυθώ τον ήλιο να βγώ έξω ? Ακούω "ποιός έχει λόγο στην αγάπη" που έχει μουσικούλα χαρούμενη και μ'αρέσει. Γράφω μεθυσμένα λόγια λέει και τα κρύβω στα χαρτιά.. Ένα χαμογελάκι πάει να σκάσει μύτη. Να το αφήσω μπας και γίνει μεγαλύτερο ? Ψηφίζω ναι !
Ακολουθεί το summer wine..
Ακόμη προσπαθώ. Που θα πάει ? Δεν είμαι εδω ακόμη μα περπατάω κι έρχομαι. Δεν τρέχω, περπατάω.. Και προσπαθώ να κρατήσω ένα ρυθμό. Για να μην λαχανιάσω, να μην αγχωθώ. Ήρεμα σαν βόλτα..
Να ντυθώ τον ήλιο και να βγώ έξω ??

10 σχόλια:

reservoirdogs είπε...

ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ!!!!

Στελλα είπε...

κρακεράκι μου τι κάνεις ????
Αμα το λές εσύ εντάξει !
Σμουάτς μεγάλοοοοοοοοοοο.
θα μιλήσουμε.. ::))

BeBe είπε...

Το μόνο που χρειάζεται να βάλεις είναι ένα χαμόγελο! Άντε,τι περιμένεις;
;)

Στελλα είπε...

bebe μου έρχεται και φεύγει :(
Φιλιά

fish eye είπε...

ακομη εδω εισαι??...:)))

Στελλα είπε...

φεγγαροαγκαλιασμένη μου δυστυχώς ναι !! και δεν προβλέπεται να ντυθώ τον ήλιο... :((

To φεγγάρι δεν αποκλείεται. :))

Σε φιλώ

Αγγελική Στ. είπε...

Ε, τι περιμένεις;; Ντύσου τον ήλιο και πήγαινε βολτίτσα!!

Στελλα είπε...

sunshine μου μακάρι να μπορούσα έστω και τώρα που φεύγει. Σε φιλώ ηλιαχτιδάκι καλό σαββατοκύριακο

cindaki είπε...

Και βέβαια, το συζητάς;;;
Καλό απόγευμα!

Στελλα είπε...

Καλό απόγευμα σοφάκι !