Παρασκευή, Μαΐου 04, 2007

Ουφ..

Έχω λιώσει απο το πρωί μπροστά στον υπολογιστή, μπροστά στα μάτια μου (τα όμορφα τα τσακίρικα) έχω μια κουρτίνα με αστεράκια που ανεβοκατεβαίνουν (τσιγκιτιγκλόν), ούτε τουαλέτα δεν προλάβαινα να πάω, το γ^%$$#τηλέφωνο δε σταμάτησε να χτυπάει, (εκτός απο τους πελάτες είχα και τον αδελφό μου και την γιαγιά μου - λέμε όοολα τα λεφτά), το καλό μου (ιουυυυυ) αφεντικό είχε σήμερα γενέθλια οπότε μου φύγανε και ένα σωρό λεφτά για λουλούδια, έχω ακόμη να μαζέψω κάτι διάφορα οπότε αδύνατον να την κάνω με ελαφρά, τα σχέδια μου για το σ/κ ματαιώθηκαν λόγω έλλειψης χρημάτων (το κέρατό μου !!), εχθές κοιμήθηκα στις 3 οπότε έχω αρχίσει και βαδίζω και παραμιλώ τώρα. Ε αυτά !!!
Έλα έλα να φεύγουν οι πρωινοί. να τελειώσει κι αυτή η μέρα κι αύριο θα σαπίσω στον καναπέ λέμε !
Ουφ..

6 σχόλια:

nte_kai_kalla_foithths είπε...

Ti na pw ki egw pou emeina na perimenw 13 wres(10 wres orthios!) gia na perasoun ta aytokinita sto Gumball kai imoun toso gkantemis,pou apo ta 120 eida mono ta 6????Kai i gkantemia synexistike kathws egine ena atyxima kai o agwnas eksetias aytou stamatise me teliko proorismo tin Bratislava(edw pou spoudazw!)
An ayto einai kolofardia...tote ti na pw?
1 fora sta 9 xronia etyxe...
TESPA..Kali sou mera...oli mera

Marina είπε...

Καλά αράγματα!

Στελλα είπε...

Kαλή σου μέρα άτυχε ! 1 φορά στα 9 χρόνια ?? και σε σένα ? next time θα ειναι η καλύτερη. :)))

marina ευχαριστώ πολυυυυ.. επίσης :)

Αγγελική Στ. είπε...

Και εγώ θέλω να σαπίσω. Αλλά δουλεύωωωωωωω..

maria λεμονατη! είπε...

φανταζομαι κυριακη βραδυ πια θα εχεις ευχαριστηθει σαπιλ... ε, σαπισμα ηθελα να πω ;ρ

Στελλα είπε...

sunshine μου τελικά ούτε κι εγώ σάπισαααααα γαμώτο. Καλύτερα να δούλευα ένα πράγμα ! Καλημέρες :))

maria λεμονάτη Καλώς ήρθες όπως θα διαβάσεις πιο πάνω ^%$#$%% το σάπισμα αναβλήθηκε μέχρι νεοτέρας..
Καλημέρα και Καλή εβδομάδα