Δευτέρα, Μαΐου 07, 2007

Tα όμορφα Σαββατοκύριακα όμορφα καίγονται..

Ναι ναι, όλα μου τα όνειρα και οι ελπίδες για ένα σ/κ ξάπλα στον καναπέ έγιναν σκόνη και μπούρμπερη.. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες. Θα πω ότι την κατάσταση έσωσαν 4 μαργαρίτες μεγέθους extra large χθές βράδυ αλλιώς θα είχαν συμβεί τα εξής : α)θα είχα κάνει φόνο (διπλό ή τετραπλό), β) θα με μαζεύανε τα παιδάκια με τα γιλεκάκια (αυτοί που κουβαλάνε μαζί τους μια ωραία ρομπίτσα λευκούλα ??) και γ) θα έκανα το σπίτι λαμπόγυαλο (πράγμα που δεν συμφέρει κανέναν διότι επιφέρει εκτός επο επιπλέον σκούπισμα κ.λ.π. και εξτρα έξοδα αντικατάστασης των σπασμένων).
Και ανακεφαλαιώνω, το Σ/Κ μου ήταν άθλιο, κουραστικό εξαιρετικά με αποτέλεσμα να έχω φέρει απλά το σώμα μου στη δουλειά σήμερα. Η σάρκα θέλει το μεν πνεύμα ασθενεί και αρνείται λέμεεεε.


Αντε Καλημέρες και Καλή εβδομάδα

5 σχόλια:

eρωτακι είπε...

Μία από τα ίδια είμαστε, Στελίτσα μου.
Είμαι ένα σώμα σε ένα γραφείο, με τα μάτια ανοικτά αλλά κοιμάμαι όρθια πλην χαμογελαστή :)))))
Καλημέρα, καλή εβδομάδα, καλή δύναμη και κουράγιο! Κοντεύει 12 (κάτι είναι κι αυτό!!!)

Υ.Γ. Στο σκέλος β) εννοείς το λευκό αρμάνι που δένει πίσω, αν δεν απατώμαι χιχιχιχι!!!

Στελλα είπε...

Καλημέρα ! Ναι ναι το λευκό αρμάνι ::))

εδω μεσα δεν ισχύει το κοντεύει 12 γαμώτο ! ουτε ξέρω τι ώρα θα δεηθεί να με αφήσει να φύγω

ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ (εσυ είσαι τουλάχιστον χαμογελαστή εγω πάλι.. μη σου πω). Φιλια

BeBe είπε...

Νέα εβδομάδα ξεκίνησε! Δες αλλιώς τα πράγματα...Δε λες που ήρθαν οι μαργαρίτες και δεν έτρεχες στα μαγαζιά για ποτήρια και άλλα χρήσιμα, φαντάζομαι, του σπιτιού;
Καλά την λευκή μπλουζίτσα δεν τη σχολιάζω...Την έχω κάνει κράτηση χρόνιιιιιια τώρα σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης!
Φιλιά!

leila είπε...

τι περιμένεις.. τσαγκαροδευτέρα!
υπάρχει ανθρωπος που να ξετρελλαινεται για να παει δευτεριάτικα και πρωι-πρωι στη δουλεια;
ιδιαιτερα αν το σκ ειναι απο αυτά που φευγουν και ευχεσαι να μην ξανάρθουν..

Στελλα είπε...

Bebe μου σωστό κι αυτό !! α κι εσύ ??? θα κάνουμε club.
Φιλιάααα


leila Καλώς όρισες. Τσαγκαροδευτέρα δε λες τίποτα ! Καλή σου εβδομάδα. :))