Τετάρτη, Μαΐου 02, 2007

Και συνεχίζω..

Kαι συνεχίζω ακάθεκτη..
Δεν ζωγραφίζω πια, δεν έχω όρεξη. Μ'αγαπάς ? Σ'αγαπώ. Φτάνει ως εδω. Μην προχωράς, μη μιλάς άλλο. Δείξε μου τώρα. Δεν φτάνει μόνο να το λες έτσι ? Τα πρωινά που φτιάχνω καφέ σε περιμένω. Περπατάω καμια φορά, όχι συχνά είναι η αλήθεια μα μ'αρέσει όταν το κάνω. Διαβάζω πολύ. Μ'αρέσει κι αυτό. Θέλω μια αγκαλιά, ένα ηλιοβασίλεμα κι ένα φεγγάρι. Όλα δικά μου, για λίγο. Δεν ανήκω. Γιατί ? Έτσι. Λυπημένο βλέμμα ? Πόση εντύπωση μου έκανε. Μα αυτό είναι άλλο ποστάκι.. Με συνοχή και νόημα.Τωρα όχι, τωρα δεν έχω νόημα, ούτε συνοχή. Τώρα η ψυχή μου βγήκε και κάνει βόλτες. Σκέφτομαι πολύ. Έτσι νομίζω. Θα με βρω κάποια στιγμή. Η τουλάχιστον έτσι νομίζω..
ΘΕλΩ ΜιΑ ΑγκΑΛΙα, εΝα ΗΛιοΒαΣίΛΕμΑ κΑΙ ΕνΑ φΕγγΑΡι, ΟλΑ ΔικΑ μΟυ..

8 σχόλια:

nte_kai_kalla_foithths είπε...

Voltes vouliagmenes me almyra.Thalasses magikes.Ena feggari pnigike apopse,vgike o theos!
O ilios anatelei me floga.Kaytos kai xrysos.Ki an nomizeis oti tha rthei apopse..Xa.Pali nekros..
Vges eksw na piaseis ton ilio.Prin fygei kaigontas ta synnefa kai afisei pisw minimata.Minimata axna me laspi kalymena,vathia xwmmena.
Eithe i wra na rthei kai na vgei ena monaxa gelio.
___Den exei allo pia i xara ypomoni

-kalimera

Στελλα είπε...

Kαλημέρα.. Μου έφτιαξες τη μέρα.
Ένα μονάχα γέλιο..

Αγγελική Στ. είπε...

Θα σε βρεις οπωσδήποτε!! Μην ανησυχείς!! :-) Προς το παρόν ένα χαμόγελο δικό σου! Και μια καλημέρα, όλη δική σου!!

Στελλα είπε...

ηλιαχτιδούλα μου Καλημέρα
ευχαριστώ για το χαμόγελο...::))
φιλιά

eρωτακι είπε...

Οι περισσότεροι τελικά αυτά θέλουμε... μού αρέσει ο τρόπος που εκφράζεσαι, είναι πολύ ειλικρινής και τρυφερός... η λύπη στο βλέμμα με θυμώνει όπως σου είπα και στο προηγούμενο ποστ σου, αλλά μάλλον στις πολύ ευαίσθητες ψυχές είναι γενετήσιο σημάδι... ;)
Φιλάκι :*

Στελλα είπε...

μάλλον είναι έχεις δίκιο..
σε φιλώ πολύ κι εγω

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

"ολα δικα σου, ματια μου..."
που λεει και το τραγουδι...

μακαρι...
στο ευχομαι!
:)

Στελλα είπε...

Βασιλική μου σ'ευχαριστώ ::)) φιλί