Τρίτη, Μαΐου 29, 2007

Και συνεχίζω..

Δεν θα αρχίσω τα μπινελίκια που χρωστάω στους διάφορους (λόγω της ημέρας Αντωνάκη μου, λόγω της ημέρας).
Δεν θα πανικοβληθώ που απο στιγμή σε στιγμή ο φτωχός πλην άτιμος πλην σκληρός βιοπαλαιστής του προηγούμενου ποστ μπορεί να μου κόψει το ρεύμα.
Δεν θα διαμαρτυρηθώ για τις δημόσιες επιχειρήσεις ταλαιπωρίας, ούτε για τον τρόπο αντιμετώπισης όσων δουλεύουν σ'αυτές σε εμάς τους υπόλοιπους - τους πληβίους- που δεν είχαμε την ανυπέρβλητη "τύχη" να δουλεύουμε σ'αυτές.
Δεν θα τσατιστώ που το σπίτι μου έχει καταλήξει ξενώνας (το τηλέφωνό μου μάλλον το διανέμει ο ΕΟΤ σε απόρους, χωρισμένους και λοιπές κατηγορίες αναξιοπαθούντων).
Δεν θα βάλω τις φωνές που και η μύγα που πετάει εδω μέσα φταίω εγώ που την άφησα να μπει.
Δεν θα τσιρίξω που φοράω βρεμμένο παντελόνι απο το πρωί (δεν πρόλαβε να στεγνώσει γιατί το πίσω μπαλκόνι που απλώνω ήταν απροσπέλαστο λόγω ενός αναξιοπαθούντος (βλ. πιο πάνω) και έτσι άπλωσα στο μπροστά.
Και ο κατάλογος είναι ατελείωτος λέμε. Όοοοχι.. θα κρατήσω την ψυχραιμία μου σαν καλό κορίτσι. Που θα πάει όλα θα γίνουν καλύτερα.
ΕΕΕΕ ??? Δεν θα γίνουν ??

8 σχόλια:

kat. είπε...

Σίγουρα όλα θα γίνουν καλύτερα! Αν και νομίζω οτι και μόνο που είσαι σε θέση να γράφεις, είσαι ήδη πολύ καλύτερα....
Σκέψου μικρά και μεγάλα γαλάζια σύννεφα και θα δεις την διαφορά....

NY ANNA είπε...

Χαμογέλα ντε!!!
Τι σου ζητάνε, την πουτάνα μου;;;;;

(Μη βαράς κι εσύ. Ένας ένας. Για τον... ξενώνα πάντως σου έχω λύση: να... περάσω από κει να τρομάξω κόσμο;;; Μερικές φορές είμαι πολύ ψαρωτική. Αλήθεια σου λέω. Και για το παντελόνι σου έχω λύση: βγάλτο εδώ και τώρα και θα δεις πόσο κόσμος θα φωνάξει ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!
Να δεις πώς θα σου φτιάξει η διάθεση!!!)

Τελικά, σου τα άλλαξε τα φώτα ή όχι;; Αμα δεν απαντήσεις, σημαίνει πως δεν έχει ρέγμα!

Μη βαράς λέμε.
Δεν σκέφτεσαι την κατάστασή μου;

Στελλα είπε...

KAT τα γαλάζια σύννεφα θέλω να τα δω ξαπλωμένη σε μια ξαπλώστρα και να ακούω τη θάλασσα.. ΤΩΡΑΑΑΑΑΑ.
φιλιαααα

Αννούλα εσυ δε θα το γλυτώσεις το ξύλο.. ::))

NY ANNA είπε...

Μπου χουουυυυυυυυυυυυυυυυυυ!
Σνιιιιιιιιιιιιφ!
Κλαααααααααααααααααψ!
Μπουουουουχουουουουου!

Ναι, φέρσου μου έτσι,
κι εγώ δεν θα ξαναξυπνήσω
και θα έχεις τύψεις
για όλη σου τη ζωήήηηηηηηηη!

Μπουχουχουχουουουουουουουου!!!!

Στελλα είπε...

Αν ξαναπείς κάτι τέτοιο θα σε τσακίσω !!! Ξέρεις παιδί μου τι οργάνωση έχω κάνει εγω για το after hospital party ?? δεν θα μου τα χαλάσεις όλα εσυ εντάξει ?????
Ασε που σ'αγαπάω ρε χαζη ::))

NY ANNA είπε...

Ορίστε, έγραψα!
Λύσσαξες!
Αιτησούλα;

eρωτακι είπε...

Τις τελευταίες μέρες όλα πάνε διαβολεμένα λάθος κι ανάποδα.. μα εμείς, σε πείσμα και κόντρα στη γκίνια, θα κρατήσουμε την ψυχραιμία μας, μέχρι ό,τι είναι ανάποδο, ανάδρομο και όλα τα α- τα στερητικά να ισιώσει!!!!
:)))))))))))))))))))))))

Στελλα είπε...

σωστήηη. φιλιά :::)))))