Τετάρτη, Μαΐου 30, 2007

Δεν θέλω..

Δεν θέλω να μου κάνεις "χάρες". Τον λόγο τον λένε "αξιοπρέπεια".
Δεν θέλω να μου δείχνεις ότι "το κάνεις για μένα". I've got news for you. Δεν το κάνεις για μένα. Για σένα το κάνεις.
Δεν θέλω να θεωρείς ότι ειμαι δεδομένη. Δεν είμαι. Όχι μόνο για σένα. Ούτε για μένα δεν είμαι.
Δεν θέλω να με ρωτάς "τι θα κάνεις μαζί μου". Μεγάλο παιδί είσαι. Πράξε ανάλογα.
Δεν θέλω να είμαι η "υποχρέωσή" σου. Αν το νιώσω ποτέ θα φύγω και δεν θα το καταλάβεις καν.

Αν θέλεις να μου "δίνεις" κάτι μη το χτυπάς.
Αν θέλεις να κάνεις κάτι για μένα πίστεψέ με θα το καταλάβω.
Αν θέλεις να μ'αγαπάς οκ. Αν πάλι όχι, πάλι οκ.
Αν θέλεις να με βλέπεις είναι απλό. Βρες χρόνο. Δικό μου χρόνο.
Αν θέλεις να σ'αγαπώ πάλεψέ το αλλιώς έφυγα.

Αξιοπρέπεια, όχι εγωισμό. Αξιοπρέπεια το λένε... Οκ ?

15 σχόλια:

kat. είπε...

Θεά...

Στελλα είπε...

Καλημέρα κατ κατ !
Φιλια

eρωτακι είπε...

Έγραψες!!
Αυτά είναι απλά πράγματα θεωρητικά, μα για τους άνδρες φαντάζουν ιερογλυφικά... και κάπου εκεί χάνεται η μπάλα..
Θεά, indeed!!
xxx

Στελλα είπε...

ερωτάκι μου ιερογλυφικά δε λές τίποτα !
Φιλια xxxxxxxxxxxxxx

Little A είπε...

"Δεν θέλω να μου δείχνεις ότι "το κάνεις για μένα". I've got news for you. Δεν το κάνεις για μένα. Για σένα το κάνεις."


Μεγάλη αλήθεια.




Καλημέρες πολλές!

NY ANNA είπε...

To ξέρεις πως σχόλιο δεν χρειάζεται στην πραγματικότητα. Έτσι δεν είναι;
Μια τέτοια κουβέντα είχαμε χθες.
Για μένα το έγραψες;
Χα, χα...΄
Ναι, ναι, ακόμα εξετάζεται ποια... κόλλησε την άλλη!
Όλο αυτό βέβαια μπορεί να γραφτεί και σε 3 γραμμές. Εγώ τουλάχιστον έτσι (του) το έγραψα:
"Θέλω ό,τι μου δίνει ο άλλος να το δίνει με την καρδιά του. Αλλιώς, ας το βάλει στον κώλο του να κάνει το παγώνι!"
Sorry, 4 γραμμές!

homelessMontresor είπε...

Κι εγώ που νόμιζα οτι είχες σταματήσει να γράφεις!
Όσο για το κείμενο με βρίσκεις 1000% σύμφωνη!

Στελλα είπε...

little a κι απο μένα καλημέρες και ::)))

Annoula ναι 4 γραμμές με μεγάλη περιεκτικότητα !!! Φιλί !

Στελλα είπε...

Aστεγάκι μου !! Τι κάνεις βρε ! Μπα δεν σταματάω εγω. ::))
Φιλια πολλά.

Ανώνυμος είπε...

τελικά το πήρε το μήνυμα?

Στελλα είπε...

αργυρένια μου νομίζω πως ναι...
Φιλιά πολλά και χαμόγελα ::)))

Caesar είπε...

Οι περισσότεροι/ρες αν όχι όλοι, για τον εαυτό μας το κάνουμε, ή μήπως όχι ;))

Αγγελική Στ. είπε...

Ή όπως λέει και η Αρίθα Φράνκλιν R E S P E C T

Στελλα είπε...

Kαλημέρα caesar καλώς όρισες. Ναι μάλλον για τον εαυτό μας το κάνουμε..

ηλιαχτιδάκι καλημέρα. φιλιά xxxxxxxx

Η Μικρή Ολλανδέζα είπε...

αυτά είναι ψηλά γράμματα στελλάκι!
Ποιος έχασε το μυαλό να το βρει αυτός ε;
Ο κάθε «αυτός»