Παρασκευή, Μαΐου 25, 2007

Αθηναααααααα....

Αθηνάααααα... που έλεγε και η Καρέζη στην ελληνική ταινία με τον Αλεξανδράκη.

Σημερινό συμβάν.

Έρχομαι το πρωί στη δουλειά μες στην καλή χαρά (που λέει ο λόγος). Κάθομαι πίνω το καφεδάκι μου και δουλεύω αμέριμνη. Χτυπάει το κουδούνι. Βλέπω απο την κάμερα ένα νεαρό ο οποίος κρατάει στα χέρια του χαρτιά. Τι θα σκεφτόσασταν εσείς ?? Κούριεεερ. Αμ δε !! Αν νομίζετε ότι ήταν κούριερ την πατήσατε. όπως και εγώ άλλωστε.. Τέλος πάντων πάμε στην επόμενη φάση. ώρα 11.30 π.μ.
Σηκώνομαι ανόρεχτα να πάω να ανοίξω. Ακολουθεί η εξής συνομιλία :
-Γειά σας
-Γειά σας
- ορίστε. (λέω εγω το βόδι)
- είμαι απο την Δ.Ε.Η. και ήρθα να σας κόψω το ρεύμα (μου λέει ο νεαρός)
- Τάβλα εγω. Σορρυ, Γουάτ,
Εδω μια στάση για να σας πω ότι εμείς είμαστε ένα γραφείο το οποίο προσέχει ιδιαίτερα τις υποχρεώσεις του. ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ εξοφλούνται μέσω Τραπέζης απο λογαριασμό του γραφείου ο οποίος παρακολουθείται τακτικότατα για να μην μένει απο χρήματα.
Συνεχίζω.
είχαμε μείνει εκεί που εγώ είμαι τάβλα. ΄
-Περάστε μέσα (του λέω η ανόητη)
-Κυρία μου (μου απαντάει) (κεριά και λιβάνια ανάψαν στο κεφάλι μου) τι μέσα να περάσω. Εγω σας είπα ήρθα να σας κόψω το ρεύμα.
- Εντάξει φίλε μου εννοήσαμε (αυτό δεν το είπα). Μα ξέρετε κύριε, ο λογαριασμός του γραφείου εξοφλείται αυτόματα απο τραπεζικό λογαριασμό και έλεγξα προχθές. Μήηηπως κάνατε κάποιο λάθος ?
- όχι κανένα λάθος. Εδώ λεει ότι χρωστάτε 2.750 ευρώ.
-Δευτερη τάβλα εγω !! και ξανά σορρυ ? γουάτ ?
Η συζήτηση που ακολούθησε (απο μεριάς μου τουλάχιστον)δεν μπορεί να μεταφερθεί καθότι είναι παντελώς ακατάλληλη για ανηλίκους - μη σου πω και για ενηλίκους).
Πάραυτα πείθω τον νεαρό πλην όμως σκληρό υπάλληλο της ΔΕΗ (ο οποίος μετά αποκάλυψε ότι δεν ειναι υπάλληλος της ΔΕΗ αλλα μιας εταιρείας στην οποία αναθέτει η ΔΕΗ αυτές τις δουλειές) και τηλεφωνώ στο 5ψήφιο νούμερο της ΔΕΗ, όπου μια ευγενική φωνή με ενημερώνει πως ΜΑΛΙΣΤΑ αυτός ειναι ο λογαριασμός. Στη δε ερώτησή μου "μα εμείς πληρώναμε 150 - 200 το πολύ" η απάντηση ήταν η εξής "και που ξέρω εγω κυρία μου τι συσκευή βάλατε και σας έκαψε όλο αυτό το ρεύμα.. κλακ (όπου κλακ το κλείσιμο του τηλεφώνου απο την ευγενική φωνή).

Κάπου εδώ έχω αρχίσει και ανεβάζω θερμοκρασία. Τηλεφωνώ λοιπόν στο αρμόδιο υποκατάστημα της περιοχής όπου μιλάω με τον υπεύθυνο (πολύ καλός για να μην τα βγάλουμε όοολα πια στραβά) ο οποίος με ενημερώνει ότι εδω και 5 χρόνια που έχουμε μετακομίσει στο γραφείο αυτό πληρώναμε λέει ΈΝΑΝΤΙ και η μέτρηση έγινε (για τα 5 χρόνια) πριν απο λίγους μήνες. Εδω συμπληρώνω ότι δεν έχουμε λάβει λογαριασμό της ΔΕΗ το τελευταίο τετράμηνο αλλά για τους λόγους που εξήγησα πιο πάνω δεν ανησυχήσαμε (κακώωωως).

Ο νεαρός (πλην όμως σκληρός) υπάλληλος της ΔΕΗ (μέχρι εκείνη την ώρα) μου δηλώνει καθίμενος απέναντί μου ότι θα πάει να κόψει ένα άλλο ρεύμα και μου αφήνει το τηλέφωνό του να τον πάρω να περάσει να δει την απόδειξη.

Το αφεντικό μου, να σας πω πως δεν είναι εδώ, και η επικοινωνία μαζί του είναι αδύνατη, τουλάχιστον για την ώρα) Ούσα ταβλαρωμένη αποφασίζω να παρακαλέσω Θεούς και δαίμονες (όπου δαίμονες ο νεαρός πλην σκληρός) να μας αφήσουν μέχρι την Τρίτη το ρεύμα και να πάμε να το πληρώσουμε τότε. Ο κύριος της ΔΕΗ (ο καλός) συμφωνεί αν συμφωνήσει και ο νεαρός (διότι λέει είναι στο χέρι του).
Τηλεφωνώ στον νεαρό να περάσει απο εδω. Ώρα 12.47.
Μου κάνει κόνξες στο τηλέφωνο τύπου "ξέρετε σε τι ταλαιπωρία με βάζετε τώρα, και εγώ απο αυτά πληρώνομαι, και απο που θα πληρωθώ εγώ τωρα και ακολουθεί και τριήμερο". Αργώ μεν πιάνω το υπονούμενο δε.
Του λέω με νόημα να περάσει απο δω για να τα βρούμε.
Σε 3 λεπτά είναι εδώ.
Του εκθέτω την κατάσταση και εκείνος ξαναβάζει την κασσέτα "ρε κοπελιά (χρρρμμφφφ) καλά καταλαβαίνω αλλά εγω τωρα απο που θα πληρωθώ". Προσφέρομαι λοιπόν, να τον πληρώσω εγώ. Μου κάνει κόνξες εγκέν τύπου "δε θέλω δε θέλω που'ν το χέρι σου" ενώ ταυτόχρονα αρπάζει τα 50 ευροπουλάκια που βγάζω απο την τσάντα μου και τα χώνει στο παντελόνι. τραβάει μια σημειωσούλα ότι δεν μας βρήκε και φεύγει!!

Επειδή αυτή τη στιγμή δεν είμαι σε θέση λόγω σύγχυσης να αναπτύξω τα επιχειρήματά μου και να πω τα δέοντα για την ΔΕΗ, τις εταιρείες, που συνεργάζεται, τον φτωχό πλην άτιμο νεαρό παύλα σκληρό τύπο κουλουπου, παρά μονο ήθελα να πω τον πόνο μου θα ανακράξω πάλι..

Αθηνάααααααα !!!!!

10 σχόλια:

kat. είπε...

α..πα! πα!

NY ANNA είπε...

Δηλαδή, μ' αυτά και μ' αυτά, ο τύπος σαν να λέμε σου τα άλλαξε τα φώτα - και χωρίς απόδειξη!!!!
Καλά μη βαράς, δεν γελάω.
Αντιθέτως.
Αυτό είναι κατευθείαν νούμερο για επιθεώρηση, όχι αστεία.
Κοίτα, για παρόμοια κρούσματα έχω πράγματι ακούσει, όπως και για το γεγονός πως η ΔΕΗ εδώ και καιρό ακολουθεί την νταβατζίδικη συμπεριφορά των τραπεζών, που έχουν βάλει κάτι τύπους στυλ "γαμώ και δέρνω" (ουπς, δεν το εννοούσα έτσι όπως ακούστηκε!) που σου ζητούν εδώ και τώρα φράγκα.
Κάτι γιαλατζί "καουμπόηδες" δηλαδή που στην πραγματικότητα παίρνουν 3 και 60 και σου τηλεφωνούν με υφάκι "έχω λόγο για τη ζωή και το θάνατό σου" από τα μαύρα μεσάνυχτα και σου λένε πως ΧΡΩΣΤΑΣ (μπρρρρρρρρ), έστω κι αν πρόκειται για μια γαμημένη δόση των 20Ε.
Και γω ρωτάω ρε φίλε: αφού η γαμημένη τράπεζα μου παίρνει τους ανάλογους φόρους άμα αργήσω να πληρώσω, γιατί με ξυπνάει και από τα χαράματα ο Ντίλιγκερ να μου το υπενθυμίσει;;;;;;
Εγώ την άποψή μου την έχω εδώ και καιρό και συνοψίζεται σε ακόμα μια θρυλική ατάκα από το αθάνατο ελληνικό σινεμά:
"Μπουρλόοοοοοοοοοτο!!!!"
(Και το εννοώ. Και είμαι μ' αυτούς που τα κάνουνε λίμπα στο Παρίσι, γαμώ το Σαρκοζί και τους ομοίους του γαμώ!-Αυτό το εννοούσα έτσι όπως ακριβώς ακούστηκε!-)

Και μια πιο ψύχραιμη ιδέα, που μόλις μου ήρθε: ρε μωρό, μήπως ο τυπάς ήταν σαν τον Floca μου; Τότε μήπως να του έδινες αντί για 50άρικο τίποτα "άλλο"??? Να του άλλαζες εσύ τα φώτα ας πούμε.
Ναι, ναι ξέρω το έριξα πολύ το επίπεδο της επαναστατικής συζήτησης!!!

Στελλα είπε...

kat.. δε λες τίποτα !!!

Αννννοούυυυυλααααα 50αρικο 50αρικο !!! πανε τα 50 ευροπουλάκιααααααα μουυυυυυ. Καλά ε ? φρίκη ? όταν συνέλθω απο το σοκ θα τα σύρω δεόντως σε όποιον αναφέρεται στο ποστάκι. Το ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ !!
Φιλί

Tasis Plisis είπε...

Πσσστ, μολις ερθει το ρευμα αναψε τα φωτα στο blog σου γιατι πολυ μαυριλα επεσε και δε βλεπω τιποτα! :P

Στελλα είπε...

dcdούληηηηηηη ! 50 ευρώ το πλήρωσα μεχρι την Τρίτη το ρεύμα κια εσυ μου παραπονιέσαι ότι δε βλέπεις ? Ε όχι !!!
φιλάκιααααααα

zouri1 είπε...

καλα,απιστευτο μου φαινεται.
Δεν παμε καλαααααα.

Αγγελική Στ. είπε...

Χμ, χμ. Ελπίζω να το φέρετε μαλακά στο αφεντικό μη σας μείνει κιόλας!!! Δεν λέει!!

Στελλα είπε...

zouri μου απίστευτο κι όμως αληθινό. Στο λόγο μου δεν έχω βάλει ούτε κόμα παραπάνω στα όσα έγιναν. Φιλί !

Ηλιαχτιδάκι μου θα σου πω την Τρίτη ! χιχιχι Φιλιά πολλααααα

Zooman είπε...

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!
Η ΔΕΗ εχει βλέπετε λίγο κόσμο οπότε αναθέτει και σε τρίτους δουλειά!!!
ΚΟΙΤΑ Να ζητήσεις τα λεφτά σου απο το αφεντικό (ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΚΟ!!)

Στελλα είπε...

ZOOMAN ακου λέειιιιιι !!! όπωσδήποτε !
Φιλιαα