Πέμπτη, Μαΐου 24, 2007

Tα λόγια πετούν..

Τα λόγια πετούν.. τα γραπτά μένουν λέει..
Σήμερα εγώ αιωρούμαι όλη μέρα. Αιωρούμαι απο πάνω μου. Σαν να με βλέπω απο ψηλά είναι.. Βλέπω την πεταλουδίτσα που έχω κρεμάσει πάνω στην οθόνη μου, το ποτήρι με τον καφέ μου..κινητά, λεφτά, (το γραφείο μου ειναι άθλιο..την Άρτα και τα Γιάννενα έχει πάνω του). Είμαι κουρασμένη, μου λείπει ύπνος (καθώς και άλλα σημαντίκά πράγματα αλλά δεν το κάνω θέμα), είμαι αγχωμένη και σε λίγο που θα φύγω θα είμαι και βρεγμένη.. Τέλος πάντων, είπαμε, αύριο ξημερώνει μια άλλη μέρα.
Έχω μια διάθεση να γελάσω και να κλάψω ταυτόχρονα.. ΑΑΑΑ δεν πάω καλά.
Αντε πάω να ξεκουράσω το πονεμένο μου κορμί (!!) πριν σαλτάρω εντελώς.
Καληνύχτες

7 σχόλια:

kat. είπε...

Αν πάντως και σήμερα βραχείς, θέλεις να κλάψεις, θέλεις να κοιμηθείς, θέλεις να γελάσεις, θέλεις να ξεκουραστείς, μην απογοητευτείς!
Τουλάχιστον θα ξέρεις οτι ζεις!

Στελλα είπε...

Kat μου αυτό το ξέρω.. η ποιότητα της ζωής μου αρχίζει και με ανησυχεί τελευταία.
Φιλιά και Καλημέρα ::))

Στελλα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
BeBe είπε...

Για μένα έγραψες?
Καλημέρες Στελλίτσα

Στελλα είπε...

Kαλημέρα bebe μου. Για σένα, για μένα, το ίδιο ε ??
Φιλιααα και χαμόγελα πρωινά ::)))

NY ANNA είπε...

Τι ώρα έφυγες πάλι πλουπλουδίτσα μου;;; Τουλάχιστον είναι μπροστά τριήμερο. Κάτι είναι κι αυτό δεν βρίσκεις; Θα ξεκουραστείς λιγάκι. Η αλήθεια είναι πως ζεις οριακά και δουλεύεις το ίδιο, με την καταραμένη τη "δράκαινα"... Που να της βραχούν τα Prada!
Τέλος πάντων. Η think pink άποψη πάντως θα έλεγε πως και το να ζεις οριακά έχει τη δικιά του ξεχωριστή γοητεία. Δηλαδή, ποια γοητεία μπορεί να έχει ένας δημόσιος υπάλληλος; Για πές μου...
Φιλάκι για καλημέρα και κουράγιο στο μουσουδάκι!

(Καλέεεεεεεεεεε, ποιον έκανες remove???? Χι, χι, χι...)

Στελλα είπε...

Aνννννναααααααα. τον εαυτό μου έκανα remove γιατί πέρασα δυο φορές το σχόλιο. Think pink ??? Think pink ??? Κοίτα πάνωωωω στο τωρινό ποστ.

Φιλάκι για καλημέρα κι απο μένα συγχυσμένο και ΄το κουράγιο μου χρειάζεται δεν φαντάζεσαι πόσοοοο...