Τετάρτη, Μαΐου 02, 2007

Τα κοντομάνικα μπλουζάκια..

Έπλυνα και απλωσα τα κοντομανικα μπλουζακια. Γεματα με νερό στις ινες τους τα αφησα εκει να κρεμονται, να στεγνωσουν μια και η άνοιξη έχει υγρασία. Μπλουζακια με εντονα χρώματα, φωτεινα, ακριβά όπως θελω και προσπαθω να ορίσω την επιγεια πορεια μου. Η εναέρια ειναι απλά μια τρελλη γοητεία.
Εχεις κανει πιρουέτες στον ουρανο; Οχι; Το ξερω. Μπορεις όμως να φανταστεις τον εαυτό σου να τις κάνει; Αυτο δεν το ξερω και ίσως να ηθελα να το μαθω. Αλλά στα προσωπικα εαν δεν σου ανοίξουν την πόρτα δεν μπαίνεις. Ισως να την χτυπήσεις και να φύγεις.
Λέω πολλά, ξερω επίσης πολλά αλλά ζω με λίγα. Για να ονειρευομαι τα πολλά.
Απο τους ελάχιστους που μπορουν να μου τα δώσουν. Απλόχερα.

5 σχόλια:

BeBe είπε...

"Λέω πολλά, ξερω επίσης πολλά αλλά ζω με λίγα. Για να ονειρευομαι τα πολλά. "
Η πλεονεξία είναι ο χειρότερος εχθρός μας. Κι ας μην το ξέρουμε. Καλά κάνεις. Μακάρι να το κάναμε όλοι. Καλή μας ημέρα :)

Στελλα είπε...

Kαλή μας μέρα :))

nte_kai_kalla_foithths είπε...

less is more.Fylage ta oneira sou.
Ftou ki ap tin arxi.Kali mera

Στελλα είπε...

Καλή σου μέρα και ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ !

eρωτακι είπε...

Απλό, όμορφο και αληθινό!
Η χρωματιστή μπουγάδα πολύ μου άρεσε, την έβαλα κι εγώ προχθές ;)
Έχω ΑΙΣΘΑΝΘΕΙ να κάνω πιρουέττες στον ουρανό, είναι μαγική αίσθηση, γεμάτη χρώματα, χαρά και έρωτα!
:D