Δευτέρα, Απριλίου 16, 2007

Oχι.. δεν θα θυμώσω...

Οχι δεν θα θυμώσω...
Δεν θα θυμώσω που ειμαι στο κρεββάτι απο την περασμένη Τετάρτη το βράδυ με ίωση η οποία περιλαμβανει πυρετό (40), βήχα (μέχρι σκασμού), αδυναμία (ούτε τουαλέτα), πονοκέφαλο (το βαράω στον τοίχο), και ζαλάδα (εγώ γυρίζω ή το δωμάτιο ? πραγματική απορία)..
Δεν θα θυμώσω που κολλήσανε απο μένα και τις πρώτες μέρες το άκουγα συνέχεια (ακόμη ακόμη)..
Δεν θα θυμώσω που το αφεντικό μου μου έβαλε χέρι που αρρώστησα (ότι περνάει δίπλα σου απο ασθένεια το βουτάς..)..
Δεν θα θυμώσω που τόσες μέρες δεν υπήρξε ένας καλός χριστιανός (μωαμεθανός ή ότι άλλο) να μου φτιαξει μια σούπα (αντιβίωση και αυγά τηγανητά πάει? όοοοχι ??)
Δεν θα θυμώσω που δεν σκοτωθήκανε και στα τηλέφωνα να δουν πως πάω (αφου δεν έχεις ανάγκη εσύ ! α ναι ???)
Και ο κατάλογος μακρύς, η ζαλάδα ακόμη μακρύτερη αντε σας χαιρετώ και εξακολουθώ να ΜΗΝ ΘΥΜΩΝΩ σε πείσμα μερικών μερικών... Ε πια !

10 σχόλια:

Tasis Plisis είπε...

Εχεις δικιο...
Δηλωνω κι εγω ενας απο τους ενοχους. Περαστικα σου. Πως φτιαχνονται αυτες οι κωλοσουπες να σου φερω?!!! (δεν τις τρωω κιολας)

zouri1 είπε...

δεν σε παιρνουν για να μη σε ενοχλουν.

Στελλα είπε...

dcdούλη μου, οχι βρε !
εσυ είσαι πολύ γλυκός :)))
Σ'ευχαριστώ πολύ μωρέ...

ζουρι μου, λές ????

Ναταλία είπε...

Παραπονιάρικο πλασματάκι.....
Αφού ξέρεις πως σ'αγαπάμε βρε....τι γκρινιάζεις;
Φιλάκι να κολλήσω;

Zooman είπε...

Περαστικούλια!!!
Και ναι! να μην θυμώνεις κανει ρυτίδες :))))))

Στελλα είπε...

Nat οχι δεν σε κολλάω ! είναι τρομερό λέμε (όχι δεν υπερβάλλωωωωω)
φιλακιιιιι

zooman ευχαριστώ πολύ.. :)))
Ρυτίδες ?? Παναγία μου !

fish eye είπε...

περαστικα..να ερθω με σουπιτσα??σε ταπερακι..
να γινεις γρηγορα καλα..

Η Μικρή Ολλανδέζα είπε...

σκατά φιλενάδα, έχεις όλα τα δίκια του κόσμου. Ενοχη κι εγω...

Πάρε με και βρίσε με πλιζζζζζ

Στελλα είπε...

φεγγαροαγκαλιασμένη μου σ'ευχαριστω πολύ καλή μου.. ευτυχώς είμαι ήδη καλύτερα. Nα είσαι καλά πάντως ::)))) σε φιλώ πολύ.

ολλανδεζάκι φτου σου! γαιδάραααα!!
αντε καλά σε συγχωρώ !
Σμουάτςςςς

Ανώνυμος είπε...

Σταναχωρήθηκα μα αυτά που διάβασα...