Τρίτη, Απριλίου 24, 2007

Πρωινό..


Ν'αγαπάς σαν να μην έχει αύριο και να το δείχνεις με όλους τους τρόπους
Να γελάς σαν να μην πρόκειται να ξαναγελάσεις ποτέ
Να θυμάσαι τα όμορφα πράγματα να τα κρατάς σε μια γωνίτσα σου κρυμμένα
Να κλαίς όταν πονάς και να μην ντρέπεσαι γι'αυτό
Να μην αφήνεις κανένα να καταστρέφει αυτό που είσαι
Να μην σου αντιστρέφει κανένας αυτό που δίνεις
Να θυμώνεις
Να συγχωρείς
Να μιλάς, να λές τα πάντα
Να αγκαλιάζεις
Να δίνεσαι
Να χορταίνεις
Να χαρίζεσαι μα και να χαρίζεις
Να παίρνεις μα να μάθεις και να δίνεις
Να έχεις μέτρα και αξίες
Να ξέρεις ποιός είσαι και που θέλεις να πας
Να χαμογελάς
Να χαρίζεις το χαμόγελό σου όχι μόνο σ'αυτούς που αξίζουν μα και σ'αυτούς που νομίζεις πως δεν αξίζουν, όλοι αξίζουν ένα χαμόγελο και μια αγκαλιά

Ζήσε έτσι ώστε να μην έχεις τίποτα για το οποίο να πρέπει να μετανιώσεις, έτσι ώστε το πρωί που θα σηκώνεσαι απο το κρεββάτι σου να χαμογελάς

Ζήσε την κάθε στιγμή όπως ακριβώς την θέλεις και μάθε να την απολαμβάνεις.

Υ.Γ. Η φωτογραφία ειναι απο το Flickr

Υ.Γ. Να έχετε μια όμορφη μέρα..

4 σχόλια:

Αγγελική Στ. είπε...

Εγώ σίγουρα θα έχω μια καλή μέρα μετά από αυτό το ποστ!! :-)))) πολλά πολλά χαμόγελα! Καλώς σε βρήκα!

Στελλα είπε...

Καλώς σε βρήκα κι εγω !!
πολλα πολλα χαμόγελα και φιλιά κι απο μένα

Αλητισσα είπε...

Ομορφα και ελπιδοφορα μηνυματα..
Ποσο πιο απλα θα ηταν ολα αν ζουσαμε ετσι..
Καλως σε βρηκα..

Στελλα είπε...

Καλώς σε βρήκα κι εγώ καλή μου. Σε χαιρετώ και σε φιλώ.