Δευτέρα, Μαρτίου 19, 2007




Κουράστηκα να πρέπει μεταφράζω αυτά που λέω συνέχεια απο ελληνικά σε ελληνικά λές και μιλάω ξένη γλώσσα..

Κουράστηκα να πρέπει συνέχεια να αποδεικνύω ποιά είμαι και τι μπορώ να κάνω.

Κουράστηκα να πρέπει να φαίνομαι και να μην μπορώ να πάω κάπου να κρυφτώ όπως όταν ήμουν μικρή. Να βάλω το κεφάλι κάτω απο τα σκεπάσματα και να είμαι εκεί που θέλω εγώ.

Δεν θέλω και δεν μπορώ να κρίνω κανέναν και το ίδιο συμβαίνει και αντίστροφα.. δεν μπορεί να κρίνει κανείς.. λείπουν κομμάτια του παζλ και μάλιστα αρκετά..

Αυτη η εποχή είναι η αρχή του κλεισίματος ενός μεγάλου κύκλου της ζωής μου. Ανέκαθεν ήμουν πολύ αισιόδοξος άνθρωπος και πιστεύω ότι θα πάνε καλά τα πράγματα.. Το ελπίζω και άλλωστε έχω μάθει πως όταν έχεις ελπίδα τότε τα πράγματα κατά το μεγαλύτερο τουλάχιστον μέρος τους πηγαίνουν καλά. Έτσι μεγάλωσα.. Whatever..

Θα δείξει..

Δεν υπάρχουν σχόλια: