Τρίτη, Μαρτίου 20, 2007

Πρωινό όνειρο..

Κάτι τέτοιες μέρες κάθομαι στο γραφείο μου και ονειρευομαι. Σαν να βρίσκομαι αλλού.Έχω βγεί μόλις απο την θάλασσα και κάθομαι στην πετσέτα μου κάτω στην άμμο. Ακούω Juan Jose Mosalini - Volver νομίζω το λένε το τραγούδι. Άνθρωπος των άκρων είμαι.. Καμιά φορά δεν αντέχω τον εαυτό μου. Φοράω τα γυαλια μου και κοιτάω τον ήλιο κατάματα.Είμαι μόνη και το απολαμβάνω. Η μουσική χορεύει στ' αυτιά μου και ο ήλιος μου χαιδεύει το πρόσωπο. Ανάβω τσιγάρο. Παραγγέλνω παγωτό κεράσι (το αγαπημένο μου) και νερό.. πολύ νερό. Κρύο. Βγάζω το μπλόκ απο την τσάντα μου και μια κασετίνα γεμάτη ξυλομπογιές. Αρχίζω να ζωγραφίζω. Τη θάλασσα. Τον ουρανό. Τη ζωή μου. Την κάνω θαλασσιά, ροδί, κόκκινη. Ζωγραφίζω κι ένα καράβι να με πάρει μακριά. όχι μεγάλο..Μαζεύω κοχύλια και τα κολλάω στην ζωγραφιά μου για να είναι πιο αληθινή.Μαζεύω πέτρες να τις πάρω στο γραφείο για να θυμάμαι.. Μαζεύω εικόνες, μυρωδιές να τις βάλω στο κουτάκι μου. Μαζεύω σαν τότε που γεμίζα την τσαντούλα μου κοχύλια, μαγικά κοχύλια και πετρούλες απο την παραλία και τελικά η τσάντα ήταν πιο βαριά απο μένα. Άλλα τα έβαζα στο γραφειο, άλλα τα έκανα σελιδοδείκτες, άλλα κρεμαστά στο λαιμό ή βραχιόλια, άλλα τα έδινα στα παιδάκια για βραβείο αν έκαναν κάτι καλό τον χειμώνα για να θυμούνται πως το καλοκαίρι θα ξανάρθει..Τρώω το παγωτό μου, πίνω ένα μεγάλο μπουκάλι κρύο νερό και ξαναμπαίνω στη θάλασσα.

Καλημέρα σας κι ευχαριστώ για την παρέα στο όνειρο..

8 σχόλια:

reservoirdogs είπε...

Σου ρχομαι για βουτιές!!!Φιλιάάάάά

Tasis Plisis είπε...

Ειναι η περιοδος των ονειρων ή μου φαινεται??

Στελλα είπε...

κρακεράκιιιιι έλα ! φιλί μεγάααλο

dcdούλη μου μάλλον είναι. Το ποστ ειναι περσινό αλλά σήμερα μου ταίριαζε πολύ. όλα καλά ? φιλί επίσης μεγάαααλο

Ανώνυμος είπε...

Να υποθέσω οτι αυτο το post ταιριάζει τόσο σήμερα, γιατι απλά είσαι στην "φάση" που περιγράφεις στο προηγούμενο post;

Πάντως -κι αν θες το πιστευεις- υπαρχουν πολλοι που μιλάνε καλά ελληνικά και καταλαβαίνουν με την πρώτη αυτά που τους λές, αυτή βέβαια είναι η δική μου βιωματική αλήθεια, αν δεν συμφωνεί με την δική σου, καμία απο τις δύο δεν αναιρεί την άλλη, ετσι δεν είναι;

Φιλικα.

NY ANNA είπε...

Είναι η ώρα που θέλω λίγο γλυκό...

Απογευματινή υπογλυκαιμία...

Ξέρεις τώρα...

Παγωτό κεράσι...

Τώρα θα βολευτώ με κάτι kinder.

Κράτα μια θέση στη λιακάδα.

Θα περάσω.

Κι ας μην ξέρω να ζωγραφίζω την τύφλα μου...

Στελλα είπε...

Annoula για σένα υπάρχει πάντα θέση..

dealsend έχασες το θέμα..Άλλο εννοούσα.ΒΤW καλώςόρισες.

Ανώνυμος είπε...

Καλώς σας βρήκα!! :-)

Και θα ξαναερθω αγαπητη FORCE MAJEURE , γαιτί δεν είναι συνηθειό μου να βγαίνω εκτός θέματος...αλλά παρολαυτά αυτη τη φορά δεν τα κατάφερα -όπως λες-.

Φροντίζω δε, πριν σχολιάσω κάποιον να πάρω μια συνολική εικόνα για αυτόν μέσα απο τα post του, και δε σου κρύβω οτι μου άρεσε το blog σου γιατι έχει μια γέυση bitter. Bitter με φράουλες!

Φιλικά.

Στελλα είπε...

Kαλημέρα.
Bitter με φράουλες !! Πολύ καλόοο

Να είσαι καλά και να΄περνάς να τα λέμε. :)))