Τρίτη, Μαρτίου 13, 2007

Αλλάζω.

Αλλάζω. Εγώ λοιπον αλλάζω.. Τελεία και παύλα.
Απο σήμερα. Ναι ναι, Τρίτη και 13.. Τι γιατί και πως ? Έτσι ! Έτσι ξύπνησα.. Ξύπνησα αλλιώς σήμερα. Σαν σκηνή απο ταινία. Ξυπνάει η πρωταγωνίστρια κοιτάει με βλέμμα απλανές (τύπου που βρίσκομαι και τι κάνω) σηκώνεται απο το κρεββάτι βάζει κάτι πρόχειρο και βγαίνει. (Καλά ας μην είναι και εντελώς πρόχειρο (το λένε επιμελώς ατημέλητο). Τρώω πρωινιάτικα κάτι απίστευτα flashback. Ποιά είμαι, που πάω, τι κάνω ?? Τέτοιες μ@λ@κίες.. Και αποφασίζω.
Αλλάζω..
Πρώτα το blog άλλαξε και μπήκε το όνομά μου. Μετά άλλαξα και φωτογραφία (Ναι ναι μόνη μου - απίστευτο επίτευγμα λέμε δεδομένου του ότι είμαι εντελώς μα εντελώς άχρηστη και μπορούν να το επιβεβαιώσουν δεκάδες άτομα). Μετά αποφάσισα να αλλάξω δουλειά (αργά αλλά σταθερά). Τεσπά. Όλα αυτά, αργά αλλά πλέον σταθερά θα τα κάνω. Κι εσείς που τόσο καιρό (Φεβρουάριος 2005 συμπεριλαμβανομένου του blogs.gr ? δεν τα πάω και καλά με τις ημερομηνίες..) είσαστε εδω θα τα βλέπετε ή μάλλον θα τα διαβάζετε.

Υ.Γ. Είναι Τρίτη και 13 που σημαίνει god damned μέρα κατά το fgb (fucking great boss) μου. Άρα, δεν κάνουμε τίποτα σοβαρό γιατί δεν ξέρουμε πως θα μας βγεί. Και εσύ ρε κορίτσι μου σήμερα βρήκες να αλλάξεις ?? Ε ΝΑΙ ΡΕ ΣΗΜΕΡΑ !!!

9 σχόλια:

Tasis Plisis είπε...

Αλλαξε τα ολα Στελλα!!!!!!!!! Δωσεεε!!!!

Tasis Plisis είπε...

Εγω απο αυτα που ανεφερες, μονο την εικονιτσα καταφερα να αλλαξω :-P

Στελλα είπε...

dcdουλίνι μουυυυυυ
Αλλάζω λέμεεε
Με την ευκαιρία τα εισητήρια τα έχεις (στους επίσημους μπροστά μπροστά). 2. οκ ??

γαμώ τις εικόνες λέμε ΓΑΜΩ !!
ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩΩΩΩΩΩ

Tasis Plisis είπε...

Με τρελανες τωρα!!! Thank yooouuuuuu!!!

Στελλα είπε...

Αφου έκατσε παιδί μου τι ευχαριστείς.
Σμουάτςςςςςςς.

ΥΓ.Στέλνω τη φωτο !! Thanksssss

Δέσποινα είπε...

Επιτέλουςςςςς...Για να ξυπνάμε λίγο και να πέρνουμε επιτέλους τα πάνω μας...Φιλιά πολλά, καλή δυνάμη και όλα να γίνουν όπως τα θες.

Στελλα είπε...

Δεσποινάκι μου τι κάνεις ??? τι κάνει η ομορφιά ?? όλα καλα ??
επανέρχομαι αυτή τη φορά με φόρα !!!

Θα τα πούμε κι απο κοντά ελπίζω σύντομα.

Φιλί μεγάλο σε όλους σας

zouri1 είπε...

τωρα η ποτε!!:)

Στελλα είπε...

ΤΩΡΑ ΤΩΡΑ ΤΩΡΑ !!
Σε φιλώ γλυκά..