Τετάρτη, Μαρτίου 14, 2007

Πω πω νεύρα 2 !!!

Σήμερα αισθάνομαι κάτι μεταξύ Ράνιας των S1NGLES (ναι ναι η ξινή..) και Περιστερόπουλου. Ράνια γιατί η προϊσταμένη της δεν εκτιμάει τα προσόντα της, οι φίλοι της τα παίρνουν μαζί της που είναι τόσο ξινή (πραγματική θα την έλεγα εγω), ο γκόμενός της τσατίζεται που δεν ειναι η πρώτη προτεραιότητα στη ζωή της και δεν του αφιερώνει όσο χρόνο θα ήθελε, ο χρόνος της απο 24 ώρες έπρεπε να είναι 48 και πάλι εκκρεμότητες θα είχε και Περιστερόπουλος γιατί είναι τύπος που δεν γουστάρει τα ψεύτικα, έχει @@@@ και δεν τραβάει ζόρι να ρίξει κι ένα μπερντάκι ξύλο σε όποιον νομίζει ότι τον προσβάλει. Έχω την εντύπωση λοιπόν ότι φεύγοντας ως η Ράνια θα έκανε, θα ρίξω κι ένα μπερντάκι ξύλο σε κάποιον εδώ μεσα.. όνομα και μη χωριό.
Είναι απίστευτο πως μερικοί άνθρωποι την βρίσκουν βασανίζοντας άλλους ανθρώπους.. Ρε παιδί μου έχεις προβλήματα ? είσαι αγαμήτου και απάρτου γωνία ? είσαι νευριασμένη ? είσαι απλά τρελλή ? μην ξεσπάς πάνω στους άλλους για να αιστανθείς καλύτερα. Πάρε το κεφάλι σου και κοπάνα το στον πρώτο τοίχο που θα βρεις ! Το αποτέλεσμα θα σε εκπλήξει πίστεψέ με.. το πιθανότερο αποτέλεσμα είναι να έρθει το μυαλό σου στη θέση του - αν υποτεθεί ότι υπάρχει μυαλό αρχικά και θέση..
Αει στο καλό πιά !!!

8 σχόλια:

reservoirdogs είπε...

Ρε φιλενάδα εσύ εχεις ρίξει πολλή δουλειά εδώ μέσα!!!!
1.Φιλααααααρες!!!
2.Μεγειεεεεεες!!!
3.Εσύ Ράνια, εγώ Ζανέτ Τουρλουφίδου Χατζηγιώργη:)))
4.Δε μασάμε!!!
5.Αντε να τα πούμε από κοντα με λεπτομέρειες (για πολλοστή φορά έχασα το κινητό μου, με όλα μου τα τηλέφωνα.θα σε ειδοποιήσω μόλις αποκτήσω κάποιον αριθμό).
6.Πάμε γερά!(κι όπως λέει και το μαυροσκυλάκι ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!!!)

YΓ.δεν προλαβαίνω να ποστάρω στ αλλα σου γμτ!!!εν καιρώ...

Afrikanos είπε...

Αυτό το "αγαμήτου και απάρτου γωνία" με τρελαίνει!!!!!
:-))))))

Τσα βρε!:-)))

Στελλα είπε...

Φιλενάδαααααααα

1. επίσης
2. Ευχαριστω και κοκκινίζω..
3. Καλόοοοο
4. Μασάμε καμιά φορά αλλά προσωρινά..
5. Μαρίίί δέστο στο λαιμό σου !! επιτέλους !
6. Πάμε πάμε

Σμουάτςςςςςςςςςς

Στελλα είπε...

αφρικανάκιιιιιιιι
μα είναι η ρουφιάνα...!!!!
Τσα !!

Υ.Γ. Μωρέ σε ευχαρίστησα για το σ ?? Ευχαριστώ πολύ.. Πέρασα πολύ πολύ ωραία.. Μην πω για το φαγητό !! Unplayable !!!!

Μαυρος Σκυλος είπε...

Stelitsa gera kai g@m@ ta ... oti se stenaxwri telos panton. Kai gw mazi sou.
Ante na ta ksanamata poume apo konta

Μαυρος Σκυλος είπε...

A, kai ola tha pane kala ;)

zouri1 είπε...

αυτες τις 2 που ανεφερς,δεν τις ξερω.Εσενα που σε ξερω σε γουσταρω.και σημερα εκανες και ενα βημα μπροστα αφου εμαθες να βαζεις link sto saloni.

Στελλα είπε...

σκυλάκι μουυυ είμαι σε καλό δρόμο έτσι ?? θα δείξει ! Κανονίστε κι είμαι μεσα.. Φιλί φιλί

zouri μου γλυκέ εξελίσσομαι..΄θα δεις κι άλλα εν καιρώ. Το ψάχνω.
Σε φιλώ πολύ πολύ