Τρίτη, Νοεμβρίου 13, 2007

Παγίδες..

Μέτρησα
τις πιο βαθιές μας διαφορές
κι ήταν η σχέση μας αυτές
χάιδεψέ τες αν τις δεις ποτέ
Κι έπειτα
το χρόνο μέτρησα να δω
αν προλαβαίνω να σου πω
Από μένα πόσα δεν μπορώ
Ό,τι κι αν γίνει
ένα να λες
πως μ'αγαπάς χίλιες φορές
πως μ'αγαπάς χίλιες φορές
κι εγώ...εσένα
Κι αν μείνει τ' όνειρο μισό
κι αν το φιλί χαθεί κι αυτό
Ένα να λες σαν να'ναι χθες
Πως μ'αγαπάς χίλιες φορές...
Έψαξα
έτσι ένα ψέμα σου να βρω
να μην μπορώ να τ' ανεχθώ
και δεν βρήκα ούτε ένα..
Κι έπειτα
μέτρησα πάλι για να δω
αν είν' τα λάθη μου εδώ
και δεν έλειπε κανένα...
Παγίδες...παγίδες που βάζουμε μόνοι μας στους εαυτούς μας.. Να μετράμε διαφορές, να υπολογίζουμε σφάλματα, να μετατρέπουμε τη σχέση μας σε "μαθηματικά". Αυτό κάνουμε.. Μαθηματικά..
* Το τραγούδι ειναι το "Μέτρησα", οι στίχοι και η μουσική είναι του Νίκου Ζούδιαρη και το τραγουδάει η Ελευθερία Αρβανιτάκη

7 σχόλια:

kat. είπε...

ωραίο είναι αυτό!!
γίατι δεν το έχω ακούσει όμως;;

desa είπε...

Είναι για πολύ συζήτηση το θέμα που θέτεις.

NY ANNA είπε...

Ώστε έτσι...
Βάζουμε παγίδες... Στους εαυτούς μας.
Για ξαναπέστο. Δυνατά και καθαρά.
Έτσι, για να το ξανακούσω.
Για να το ξανακούσεις.
Μη μου δίνεις σημασία.
Ξύπνησα στραβά σήμερα.
Αλλά φτιάχνει. Σιγά σιγά.
ΚΑλημέρες. Βροχερές.

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο το λαλάκι, δίκαιο έχεις..

Στελλα είπε...

κατ έλα μου ντε !!! ψάξτο. Πολύ καλό.

desaki ω ναι !!! για πολύυυυ συζήτηση. θα τα πουμε εν καιρώ.

αννακι σε μενα τα λέω μωρέ.. Παρε ένα φιλί. :))

ifigeneia thanks. Ναι το λαλάκι ειναι πολύ καλό αλλά θυμίζεις άσχημα πράγματα τελικά.
Φιλιά πολλά

Only santi είπε...

αχ τα μαθηματικα μας εχουν καταστρεψει...μου θυμησες μια συζητηση σχετικη που εκανα προσφατα με καποιον .....

Only santi είπε...

αχ τα μαθηματικα μας εχουν καταστρεψει...μου θυμησες μια συζητηση σχετικη που εκανα προσφατα με καποιον .....