Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 27, 2007

Σκόρπιες σκέψεις νο 1133 (και βάλε)

Ξέρεις τι θα'θελα τώρα ? Βόλτα στην παραλία. Ναι πρωι πρωι.. Καφέ απο το δρόμο. Φίλτρου σκέτος με γάλα.Καφέ παντελόνι και γαλάζιο πουλοβεράκι ελαφρύ (της εποχής). ξυπόλητοι.. Πρωινό τσιγάρο. Εκεί. Σκέτη απόλαυση λέμε. Μουσική απο το αυτοκίνητο. Δίεση. Ελα μωρέ, αγκάλιασέ με.. Θα στρώσουμε πετσετούλα κάτω, θα κάτσω και θα ανοίξεις τα πόδια σου, θα κάτσεις πίσω μου και θα μ'αγκαλιάσεις. Ναι ?
Εχουν αρχίσει και μου λείπουν πράγματα στη ζωή μου απελπιστικά πολύ.. Σε βαθμό κακουργήματος λέμε.
Θέλω να ξαναρχίσω να ζωγραφίζω. Σταμάτησα γιατί δεν τα πήγαινα πια καλά με τα χρώματα.. όχι πια. Τώρα τα βλέπω ξανά. Κόκκινο, γαλάζιο, πορτοκαλί, κίτρινο. Ξαφνικά. Μη ρωτήσεις γιατί !.. ΟύΤε Κι ΕΓω ΞΈρΩ. νΤαΞΕι ??
Υ.Γ. Φ, όπως Φιλενάδα. ΜΟΥ. Σε πεθύμησα.. Σάββατο, pedicure, καφεδάκι κι ένα φιλί τοοοοοοοσο μεγάλο όταν σε δω.

8 σχόλια:

Ναταλία είπε...

Δεν γιατρεύσαι εσύ.....πάει...

Σνιφ.....κλαψ!!

Στελλα είπε...

οχι !!! μα με τίποτααααααααα
σμουάτςςςςςςςςςς

If...ιγένεια είπε...

Ελπίζω να ξαναβρείς όλα όσα σου λείπουν..

desa είπε...

Μουσική από το αυτοκίνητο και βόλτα στην παραλία γίνεται? Δε γίνεται. Αλλα ξέχασα, αν είσαι ερωτευμένος όλα γίνονται. Και εσύ δείχνεις να είσαι στο φουλ.

Στελλα είπε...

ifigeneioula μου γλυκια.. σ'ευχαριστω..

desa γινεται.. γινεται.. Παρε ενα φιλί.

kat. είπε...

διεκδίκησε οτι σου λείπει..

τα λέω σε σένα για να τα ακούω και εγώ!

candy's τετραδιάκι είπε...

Ευχομαι συντομα...:)

Στελλα είπε...

kat kat αστα, ακουσε τα εσυ γιατί εγω ειμαι ανεπίδεκτη.. φιλια

candoula ευχαριστω γλυκια μου αλλα δεν το βλέπω.. φιλια πολλα πολλα