Κυριακή, Μαΐου 13, 2007

Σκόρπιες σκέψεις πάλι..

Ένα κεράκι αναμένο δίπλα στην οθόνη του υπολογιστή. Για το τσιγάρο. Καλοκαίριασε.. Ένα τζιν με τόνικ θα το έπινα τώρα αλλά ποιός κατεβαίνει να αγοράσει. Πίνω παγωμένο νερό με μια φέτα λεμόνι. Φοράω κοντομάνικα πολύχρωμα μπλουζάκια. Φούξια, γαλάζιο, κίτρινο. Φέτος τα χρώματα είναι της μόδας. Εγώ τα φορούσα πάντα. Μέσα στο σπίτι. Εξω δύσκολα. Δεν ειναι καλό να δείχνεις πως είσαι "χρωματιστός". Μόνο σ'αυτούς που αγαπάς.. Παλιά αλλιώς. Τώρα αλλιώς. Μεγαλώνοντας χάνουμε την εμπιστοσύνη στους άλλους. ολο και πιο δύσκολα εμπιστευόμαστε. Επιλογή το λένε ? δεν ξέρω..Γαλάζιοι τοίχοι γύρω γύρω. Η νύχτα έξω όμορφη να περιμένει.. Ότι έχεις να της δώσεις.
Γυρίζουν διάφορα στο μυαλό μου αλλά με τέτοια ταχύτητα που δεν τα συγκρατώ όλα να τα γράψω. Και πρόσωπα.. θυμάμαι, σκέφτομαι.. δεν μελαγχολώ. ολα για τους ανθρώπους είναι. Και τα καλά και τα κακα.. Και απο τα κακά ακόμη κάποιο λουλούδι άνθισε.
Θα σηκωθώ και θα πάω να βγάλω τα ρούχα μου για αύριο σε λίγο. Θα διαλέξω χρώματα να φορέσω και ένα μεγάλο χαμόγελο. Αληθινό. Μακραίνει τη ζωή το χαμόγελο. Και το γέλιο. Μα δεν το έχουμε συχνά.. Κακώς..
Σήμερα πήγα βόλτα στο Μοναστηράκι και στην Πλάκα.. Πολύ καιρό είχα να το κάνω. Πολύ καιρό είχα και να διαλέξω χρωματιστά ρούχα. Μα θα το κάνω τώρα. Θα βάψω και τα νύχια των ποδιών με εκείνο το ροζ-φούξια που έχω πάρει.
Καλοκαίρι..

6 σχόλια:

eρωτακι είπε...

Μυρωδιά και δροσιά καλοκαιριού στάζεις και μοσχοβολάς...
Καλό μας καλοκαίρι, λοιπόν!
Καλημέρα, κορίτσι μου.

BeBe είπε...

Άντε μπράβο! Καλοκαιράκι και φούξια και κίτρινο άμα λάχει ;)

Στελλα είπε...

έρωτα Καλό μας καλοκαίρι με φούξια μπλουζάκι πάνω απο τι τζιν !!
Καλημέρα και φιλιά πολλά.

bebe Καλημέρα και φιλιά πολλα καλοκαιρινά.

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

οσο κι αν το κρυβεις, οτι εισαι "χρωματιστος" δηλαδη, αυτο θα φανει καποια στιγμη...
απλα η "μαγκια" ειναι να εχεις διπλα σου ανθρωπους που βλεπουν τα χρωματα...
στο ευχομαι...
μου το ευχομαι...
το ευχομαι γενικα που να με παρει...

-σορρυ αλλα τα εχω παρει ολιγον! και αυτο που εγραψες με... με... αναψε!-

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

α! και να γελας καλη μου...
οσο πιο πολυ μπορεις...
καλα;;;;

φιλι!
:)

Στελλα είπε...

Στο εύχομαι κι εγώ Βασιλική μου. Απο καρδιάς.. ::)) Γελάω.. και θέλω κι εσύ.
Φιλί μεγάλο :)))