Δευτέρα, Μαΐου 14, 2007

Ελεοςςςςς

Θα κάνω φόνο σήμερα !! Θα κάνω φόνο και θα πάω φυλακή για ..ζωοκτονία !
Θα σκοτώσω το αφεντικό μου. Περιγραφή : Ξανθιά middle age (και λίγο παραπάνω) γκόμενα, αγαμήτου και απάρτου γωνία, ντύσιμο 25αρας, για πρωινό ένα μπουκάλο ξύδι, ένα μετά το φαγητό κι ένα πριν κοιμηθεί, βάψιμο τύπου "να περάσω και δεύτερο χέρι αστάρι μανδάμ ?", αιλάινερ και κραγιόν αλα Robert Smith ! Βαριέται τα πάντα και αρέσκεται να τυρρανάει τους πάντες με πρώτη στο βάθρο την υπογράφουσα. Σήμερα, για να καταλάβετε τι εννοώ ήρθε στο γραφείο της στις 6 !!!! έκτοτε την έχει φάει η μ^%$#% (γιατί έχω και ανατροφή κατά βάθος), τσιρίζει σαν χαλασμένο ακορντεόν, ξινίζει τα μούτρα της με πρώτη ευκαιρία ότι και να της πω (σιγά είπαμε μανδαμ θα χαλάσει το μακιγιάζ), με έχει κάνει ένα δουλάκι (κοινώς αει φερ (απο το αει φέρ εκείνο, αει φερ το άλλο). Ξεχασα να σημειώσω ότι με κρατάει ΦΟΡ ΝΟ ΡΙΖΟΝ ΤΟ ΚΕΡΑΤΌ ΜΟΥ !!! Bαριέται να πάει σπίτι της (είπαμε πιο πάνω α στερητικό σε όλα) και ήρθε να παίξει με τα νευράκια μου. Γκρρρρρρ !!! 7.47 μ.μ. ΝΕΥΡΑΑΑΑΑΑΑ !
ΘΕΛΩ να πάω σπίτι μου καλέ ! όχι δεν είναι διαφήμιση της γνωστής εταιρείας κινητής τηλεφωνίας ειμαι εγώ που οσονούπω βλέπω να αρχίζω τις τσιρίδες και τις γνωστές κλωτσιές σε έπιπλα του γραφείου (που έχουν ως μόνοαποτέλεσμα μελανιές κ.λ.π.).

ΕΡΩΤΗΣΗ : Τι κάνεις όταν το αφεντικό σου ειναι πιο δύστροπο κι απο τους δύστροπους, φτιάχνει το ωράριό του χωρίς να σε ρωτάει, σε τυραννάει με πρώτη ευκαιρία, τσιρίζει κ.λ.π. αλλα σε πληρώνει τόσα λεφτά που δεν θα βρεις εύκολα αλλού και επιπροσθέτως τα χρειάζεσαι απαραιτήτως ???

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καν΄την πριν αρχισεις να επενδυεις τα λεφτα σε ταβόρ.

Στελλα είπε...

σωστό κι αυτό !
Thanks για την συμβουλή ::))

Ναταλία είπε...

Την τελευταία φορά που αναγκάστηκα να ρωτήσω τον εαυτό μου τι έχει πάνω από όλα σημασία για μένα..... είχα και τη λύση έτοιμη...

Αν αντέχεις τα ζόρια....ξέρεις...

eρωτακι είπε...

Δύο είναι τα τινά, κοριτσάκι μου:
Η' συμβιβάζεσαι με την κατάσταση, δεδομένου ότι φεύγοντας από τη δουλειά έχεις κάτι που λειτουργεί ως φυσικό αγχολυτικό (και δεν είναι σκεύασμα ή υποκατάστατο, αλλά έχει σάρκα και οστά και το αγαπάς και περνάς σούπερ),

ή αρχίζεις να ψάχνεις για κάτι καλύτερο, που θα αξίζει τον κόπο να σηκώνεσαι από το κρεβάτι σου το πρωί και να αισθάνεσαι ότι προσφέρεις μέσω της εργασίας σου και είσαι χρήσιμη.

Έχω να αντιμετωπίσω καθημερινά 170 άτομα συναδέλφους με νεύρα, βλακεία, ημιμάθεια, αντιεπαγγελματισμό και απαιτήσεις... είναι η θέση μου τέτοια... αλλά αν μπορέσω να βρω κάτι καλύτερο απ'όλες τις απόψεις, θα φύγω.

Βοήθησα?

Φιλί xxx

Στελλα είπε...

Nat moy εγω αντέχω.. άλλοι δεν αντέχουν !! εσύ ξέρεις. σμουάτςςςς

έρωτα και βέβαια βοήθησες. Καλό κουράγιο και σε σένα καλό μου. Φιλιά πολλά πολλα

suare είπε...

Ή κάνεις το μαλ**κα και την ανέχεσαι συνειδητά για τους λόγους που εσυ ξέρεις, ή κάνεις το μαλ**α για λίγο καιρό ενω ταυτόχρονα ψάχνεις τρόπο να βρεθεί ένας-οτιδήποτε-αρσενικου γένους μπας και ηρεμήσει..
Τώρα, αν τα κουράγια σου είναι λίγα...μια ζωή την έχουμε, πάρε το ρίσκο σου, κάτι θα βρείς που θα έχει άλλα θετικά και άλλα αρνητικά...

Στελλα είπε...

suare καλωσόρισες :))
τα κουράγια μου ειναι εξαιρετικά λίγα.. θα τα φτάσω στο τέρμα κι όπως λές μιά ζωή την έχουμε !
Ευχαριστώ ::))

BeBe είπε...

Ή υπομονή ή παραιτείσαι...Μια ή άλλη είναι Στελλίτσα ..

Αγγελική Στ. είπε...

Μήπως να διοργάνωνες μια απαγωγούλα;; Μικρή, μικρούλα, τόσιδα...

Στελλα είπε...

bebe κάνω υπομονή μέχρι να παραιτηθώ ! ουφ.. φιλιά :)


ηλιαχτιδάκι μου βρε συ μάλλον βρήκες τη λύση !! Μεγάλη όμως μεγάλη μεγαλούλα τεράστια απαγωγή !!
Φιλια πολλά :))

If...ιγένεια είπε...

1)Τρως στη μάπα το αφεντικό και ότι συνεπάγεται αυτό.
2) Παραιτείσαι και πας για άλλα.