Τρίτη, Μαΐου 22, 2007

Σκόρπιες σκέψεις Νο.. τάδε

Καμιά φορά νιώθω τη μία μέρα συνέχεια της άλλης. Μου λείπουν πράγματα που για άλλους είναι δεδομένα. Μεγαλώνω και δεν το αντέχω πιά. Βαριέμαι..
Κάποια πράγματα στη ζωή είναι πολύ απλά. Άλλα πολύ πιο δύσκολα απο ότι φαντάζεσαι. Έτσι καταλήγεις να φοράς ένα ζευγαράκι παπούτσια περιπάτου και να αναγκάζεσαι να σκαρφαλώνεις σε βράχια.
Καμια φορά φοβάμαι. Γιατί δεν μπορεί αυτό το συναίσθημα μόνο φόβος μπορεί να είναι. Απομακρύνομαι. Δεν είμαι εύκολος άνθρωπος το ξέρω.. Αυτοί που με αντέχουν το ξέρουν καλυτερα απο μένα.. Σκέφτομαι γρήγορα, γράφω γρήγορα, μιλάω γρήγορα. Σαν να φοβάμαι μη μου φύγει η στιγμή. Δεν κατεβάζω το κεφάλι εύκολα κι αυτό καμιά φορά έχει μεγάλο κόστος.
Πόσο δύσκολο είναι να κάνεις τη ζωή σου ακριβώς (ή έστω περίπου) όπως τη θέλεις ? Ή καμιά φορά ίσως είναι καλύτερα να αποδέχεσαι τα πράγματα όπως ακριβώς είναι ?
Άλλαξα τσιγάρα.. Pall Mall κόκκινο. Και τα προηγούμενα κόκκινα ήταν. Έχω μια εμμονή με το κόκκινο. Μου αρέσουν τα κόκκινα νύχια ας πούμε..
Η διάθεσή μου ανεβοκατεβαίνει σκάλες..

Συνεχίζεται.. πάλι..

6 σχόλια:

kat. είπε...

Απλώς κάποια στιγμή, αποφάσισε να μην κατέβεις τις γ***μένες σκάλες! Κάτσε ψηλά και δες την θέα!

Στελλα είπε...

Kat λές ?? Είναι μια λύση κι αυτή..
Θα το κάνω λοιπόν και βλέπουμε.
::))

kat. είπε...

Ενημέρωσε με για τα αποτελέσματα....

Στελλα είπε...

kat. Καλά πάει, όλο και καλύτερα..
φιλια :))

eρωτακι είπε...

Πες μου ότι είσαι και Ολυμπιακάρα να τρελαθώ απ'τη χαρά μου :))))

Έχει μεγάλες δυσκολίες να κάμεις τη ζωή σου όπως τη θέλεις... κι αν δεν μπορέσεις, όπως σοφά είπε ο Καβάφης μας, τούτο προσπάθησε τουλάχιστον: να μην την εξευτελίζεις! Και πάντα η απόλαυση έρχεται όταν τα καταφέρνεις, και είναι μεγαλύτερη απ'όσο φαντάζεσαι, γιατί κατέβαλες μόχθο για να τ'αποκτήσεις!

Σε φιλώ πολύ! :)))

Στελλα είπε...

δεν είμαι.. αλλά εκεί θα κολλήσουμε ??
Σε φιλώ πολύ πολύ κι εγω ! ::))