Πέμπτη, Απριλίου 19, 2007

Θα'ναι..

Θα'ναι μέρα, θα είναι νύχτα, θα σε κρατάω και θα γελάω, θα με κρατάς και θα γελάς, θα περπατάμε μαζί, θα περπατάμε χωριστά, θα είσαι λυπημένος κι εγώ χαρούμενη, θα είσαι χαρούμενος κι εγώ λυπημένη, θα είναι Κυριακή και θα έχει ένα ήλιο τεράστιο μόλις ξυπνάμε, θα είναι Δευτέρα και θα βρέχει ασταμάτητα, θα σου διαβάζω αυτά που γράφω και θα βαριέσαι, θα καθόμαστε στον καναπέ και θα βλέπουμε μια ταινία, θα καθόμαστε σε μια ταβερνούλα με φίλους και θα τρώμε, θα κάνουμε ταξίδια μακρυνά, θα χαρίζουμε όνειρα ο ένας στον άλλον, θα φοράμε το ίδιο μπουφάν και θα'ναι κόκκινο, θα είσαι δίπλα μου όταν ξυπνάω και θα μου χαμογελάς, θα είμαι δίπλα σου όταν ξυπνάς και θα σε κοιτάζω, θα περπατάμε πάνω στο χιόνι και θα κρατιόμαστε χέρι χέρι, θα τρέχουμε σε μια παραλία ντάλα καλοκαίρι, θα μου φωνάζεις να μην καπνίζω άλλο και θα σου λέω να μην πίνεις άλλο, θα μου φέρνεις ανεμώνες που τις λατρεύω και εγώ θα χαμογελάω, θα βλέπουμε το ηλιοβασίλεμα καθισμένοι σε ένα βράχο, θα βλέπουμε το ξημέρωμα πίνοντας καφέ στην παραλία, θα σου χαρίζω τις ζωγραφιές μου και θα τις κολλάς στον τοίχο του γραφείο σου, θα μου χαρίζεις τα όνειρά σου και θα τα κολλάω στο μυαλό μου με logo, θα μου αγοράζεις παγωτό κεράσι και θα σου αγοράζω τσίχλες με γεύση φράουλα, τίποτα δεν θα αλλάζει και τίποτα δεν θα είναι το ίδιο, θα σηκωνόμαστε στις 4 το πρωί και θα τηγανίζουμε αυγά και θα τα τρώμε με πατατάκια, θα κοιμόμαστε όλο το βράδυ αγκαλιά, θα σου γράφω σημειώματα και θα στα κολλάω στο ψυγείο, θα με παίρνεις τηλέφωνο επειδή ξέχασες να μου πεις πως μ'αγαπάς, θα μας βαριέται η δουλειά μας, θα την βαριόμαστε εμείς και θα ξεκινάμε για ένα ταξίδι ξαφνικά, όλη μας η περιουσία θα είναι δυο βαλίτσες ρούχα και ένα νεσεσέρ, θα μαλώνουμε για ασήμαντες αφορμές μόνο και μόνο για να δείχνουμε ο ένας στον άλλον μετά πόσο τον αγαπάμε, θα είναι νύχτα, θα με βαρεθείς και θα φύγεις για πάντα, θα σε βαρεθώ και θα μείνω για πάντα εδώ, θα τρώμε halls με γεύση κεράσι και θα φιλάμε ο ένας τον άλλο για ώρα, θα είμαι ώρες καθισμένη σε μια παραλία απόγευμα και θα κοιτάζω τη θάλασσα, θα είσαι ώρες σ'ενα αυτοκίνητο και θα τρέχεις στην εθνική να προλάβεις τον ήλιο, θα είμαστε μαζί και θα είμαστε χώρια, θα διαβάζω ένα βιβλίο και θα έρχεσαι να με πειράζεις συνέχεια, θα σου φωνάζω και θα σου πετάω το κουτί με τα τσιγάρα, θα μιλάς στο τηλέφωνο για δουλειά και θα έρχομαι απο πίσω να σου φιλάω το λαιμό, θα θυμώνεις και θα με κοιτάς αγριεμένα, θα γελάω και θα σε κοιτάω με το βλέμμα που σ'αρέσει, θα είμαστε μόνοι, θα είμαστε με φίλους, θα φοράω άσπρα και θα τα κάνω μαύρα μέσα σε 10 λεπτά, θα φοράς άσπρα και θα είσαι σαν άγγελος.
Θα'ναι μέρα, θα'ναι νύχτα, θα είσαι εδω, θα είμαι μακριά..
Για σένα που δεν έχεις άρθει ακόμη... Αλλα που θα πάει.. θα έρθεις δεν θα έρθεις ?

8 σχόλια:

zouri1 είπε...

eisai asteri

Στελλα είπε...

Είσαι γλύκας :))

Tasis Plisis είπε...

Ωχχχ... εσεις ειστε στο story?? :)

fish eye είπε...

ααα..ημουν ετοιμη να πω ποσο υπεροχο κειμενο ειναι και ποσο με ενεπνευσε κι αν μου επιτρεπεις να γραψω κατι κι εγω σχετικο(γιατι μουρθε τωρα..:)))κ πεφτω πανω σε αποκαλυψεις??ωωωωωωωωω...υπεροχο παιδια..παντα μαζι..!!

Στελλα είπε...

zouri μου αυτός θα μας βγάλει το όνομα !!

dcdoυλίνι κουτσομπολοπαιδάκι θα σε δω δεν θα σε δω ??!!!

φεγγαροαγκαλιασμένη μου σ'ευχαριστώ κατ'αρχήν, γράψε γράψε και μη ρωτάς, οσο για το σχόλιο του dcd θέλει ξύλο αυτός ! Μας κοροϊδεύει το τέρας !!

NinaC είπε...

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις ευχές. :)))

sourfou είπε...

τι ωραία που τα λες! πόσο πιο ωραία θα ήταν να τα βλέπαμε έτσι και πρακτικά...

Στελλα είπε...

sourfoudaki μου τι κάνεις ?? όλα καλά ???
φιλια φιλια