Δευτέρα, Ιουνίου 25, 2007

Θέλω να βαρεθώ.

Θέλω να βαρεθώ. Να κάτσω κάπου και να σηκωθώ μετά απο ... δυο μέρες να σου πω ? Να περνάνε οι ώρες αργά κι εγώ να βαριέμαι. να βαριέμαι φριχτά. ααα και να υπάρχει κάποιος να μου φέρνει φαγητό, ποτά, αναψυκτικά και διάφορα άλλα μπινελίκια όταν το ζητάω. Αλλά ΟΤΑΝ το ζητάω. Όχι μισή ώρα μετά (εεε δεν μπορώ ρε παιδί μου μου φεύγει. Η φέρτο τώρα ή ποτέ. Μετά μισή ώρα τι σκατά να το κάνω !). Επίσης, θέλω να διαβάσω μέχρι τελικής πτώσεως ότι, μα ότι, κυκλοφορεί στο δίπλα τραπεζάκι (ακόμη και το μενού της πιτσαρίας μη σου πω !), να δω ακατάπαυστα τηλεόραση μέχρι να χαζέψω εντελώς (να λείπουν τα χαζή εισαι και τώρα νταξι ? σε ακούωω), να κοιμηθώ όσες ώρες γουστάρω και, επίσης, βασικό να μην υπάρχει τηλέφωνο. Γιατί όπου υπάρχει τηλέφωνο υπάρχει και γραφείο (μα είναι σ/κ ? ναι καλά !).
Μετά απο όλη αυτή την κραιπάλη, να σηκωθώ (ο καναπές έχει το αποτύπωμα του σώματός μου ? ναι ??) να κάνω ένα μπάνιο 1 ώρα, να μου φτιάξουν τα μαλλιά (σιγά που θα τα φτιάχνω μόνη μέσα στη ζέστη) και να πάω βόλτα. όσο γουστάρω, όπου γουστάρω μέχρι ότι ώρα γουσταρω.. Να φάω, να πιω να ξενυχτήσω, να γελάσω, να περάσω καλά.
Έτσι θα ισιώσω γιατί τώρα είμαι ένα με το πάτωμα να πώ ? το μαύρο μου το χάλι να πω ? άσταναπανστοδιάλο να πω ?
Ουφ, τι κούραση, τι ζέστη. φακφακφακ..
Τι ? Το λένε και παράκρουση αυτό που έχω πάθει ? εεε ρε και που να σφίξουν και οι ζέστες.

Θέλω να βαρεθώ ΤΩΡΑ. !!

18 σχόλια:

eρωτακι είπε...

Αυτό το άσταναπανστοδιάλο χαχαχαχαχα δεν παίζεσαι, στελλίτσα!!!

Κι εγώ τα ίδια θέλω και τα θέλω επειγόντωςςςςςςςςςςςςς!!!!!!!!!!!!!!!!! Λιώνωωωωωωωω!!!!!!

:'(

Στελλα είπε...

αχαχαχ λιώνω δεν λές τίποτα ερωτάκιιι !
Φιλιά και καλημέρες δροσερές ::))

Tasis Plisis είπε...

Ααχχχ... οταν το καταφερεις πες μου το τροπο.

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

προσεχε μικρη μου τι ευχεσαι!
:)

Στελλα είπε...

dcdoυλάκιιιι τι κάνεις ?? μετακομίσατε ? όλα καλά ? οσο για τον τρόπο θα περιμένεις πολύυυυυ. φιλιά και στα 2 σας ::))

βασιλικούλα για δυο μέρες μόνο ! δυο μέρες μονο θέλω. Αλλιώς με βλέπω να πέφτω ανάσκελα σε κανένα δρόμο.Kαλημέρα και φιλια ::))

eρωτακι είπε...

Τί δροσερές καλημέρες μού λες??? Εμείς εδώ στη δουλειά είχαμε τρίωρη διακοπή ρεύματος!!! Είμαι σε φάση θερμοπληξίας και τώρα ήρθε!!! Στο μεταξύ πού ευγενική κίνηση από τα αφεντικά να φύγουμε? Μη χαθεί και κανένα σεντς, είπαμε...

kat. είπε...

αχ....τι καλά που τα λες!
μια από τα ίδια και για μένα!

Zooman είπε...

..φάση είναι θα περάσει!! Απο το Σάββατο και μετά θα έλεγα οτι νοιώθω κάτιτις (οχι όλα!!!) απο την παρακρουσούλα σου!! Πήρα την βαλίτσα μου και έφυγα σε μέρη πιο ..δροσερά, πιο βόρεια...εκτός!!!!!!!

Στελλα είπε...

ερωτάκι καλοκαίρι ειναι να μην κάνει και το ρεύμα διακοπές ?? σήμερα ελπίζω να είσαι καλύτερα. πάρε κι ένα ::))

kat kat καλημέρεεεεες

ζοομαν τυχερέεεε σνιφ κλαψ ! να περάσεις καλά :)

eρωτακι είπε...

:)))) so far, so good... θα δείξει...
Φιλάκι :***

fish eye είπε...

ααχχχ κι εγω θελω μερες πουναι!!

Zorba the Greek είπε...

Θέλεις να βαρεθείς; Δε βαριέσαι...

Στελλα είπε...

φεγγαροαγκαλιασμένη μου ναι ναι ναι ! ::))

zorba δε βαριέμαι δε βαριέμαι ! ::))

Ναταλία είπε...

Και μετά λέει........ξύπνησες!!!!!!!!!!
:ΡΡΡΡ

Άσε γιατί και άλλοι που βαριούνται κάνουν πιο χοντράδες.....
Άμα καταλάβεις, πες μου κι εμένα, ναι;

Ανώνυμος είπε...

poso vlameni eisai pes mas prin varetheis.

Στελλα είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε παίρνε τα μέτρα σου να μην σε βρίσκουν άλλη φορά..
Τους θερμούς μου χαιρετισμούς. :))

cindaki είπε...

Μη μου πεις ότι ακόμα βαριέσαι;;;

Έλα, δρόσισε λίγο!
Καλό βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

Μια είναι η λέξη κλειδί αλλά δεν νομίζω πως θα μας αρέσει.. ανεργία.. ;p Δεν λες πάλι καλά, που κάνεις δουλειά γραφείου?