Τετάρτη, Μαΐου 23, 2007

Άκου..

Άκου. ή αλλιώς Listen που λέει και η Beyonce. Tον τελευταίο καιρό με έχεις κυριολεκτικά μαμήσει. Την μια δεν μπορείς γιατί αυτό, την άλλη γιατί εκείνο και την παράλλη γιατί τούτο. Σου πέρασε μήπως απο το μυαλό ότι ουδείς αναντικατάστατος ? Ω ναι σου πέρασε ! γιατί πετάς κάτι σχολιάκια μαλακισμένου τύπου και μετά τα γυρνάς σε γλυκόλογα τύπου "μωρό μου" και "χαρά μου".
Και για να ξεκινήσουμε απο τα εύκολα. Βασικά ρε φίλε αν θέλεις να γλύψεις γλύψε ένα μαγκνουμ, που λέει και η διαφήμιση. Εδω πέρα οι μαμακιούλες δεν περνάνε εύκολα ή μάλλον δεν περνάνε καθόλου. Η είσαι Χίλτον ή είσαι πανσιόν με 5 δωμάτια εντάξει ? Κι αν είναι Χίλτον γιατί μας έχεις τρελλάνει στη φρυγανιά ? Εμείς είχαμε συνηθίσει στο κρουασανάκι έτσι ? Που το πας το κρουασάν και σε μας πετάς μια φρυγανίτσα ? Το λεπόν και για να το τελειώνουμε το θέμα γιατί δεν τα μπορώ αυτά τα αθλήματα, με κουράζουν, ή που θα συνέλθεις σούμπιτος ή που θα αρχίσεις να τρέχεις το κατοστάρι με αδιευκρίνιστες συνέπειες. Οι καλές εξηγήσεις κάνουν τους καλούς φίλους σλας εραστές σλάς συνεργάτες σλας σλας και πάει λέγοντας. Δεν μου πολυπάει το φύκι για μεταξωτή κορδέλα εμένα, μου χαλάει το μαλλί ! Πλας το φύκι το έχουμε φάει κατά κόρον στο ένδοξο παρελθόν οπότες το καταλαβαίνουμε με τη μια και επίσης έπαψα να είμαι στο one man show ακα καψούρα. So κάνε τα κουμάντα σου. Έλαααααα λέωωωω.
Δεν προχωράμε τώρα.. Τρέχουμεεεεε


Υ.Γ. Και μάθε να ξεχωρίζεις το "καλή" απο το "μαμάκας"

Υ.Γ.2. Μια φίλη μου λέει "αν είναι να μας πηδήξεις να μας το πεις να έχουμε κάνει κι ένα ντουζάκι πρώτα"

Υ.Γ.3. Τα υποκοριστικούλια των κακών λέξεων είναι για χάρη του Γκούγκλη.

7 σχόλια:

NY ANNA είπε...

Aμμμμμμμμμ...
Στα σίγουρα το θέλει το... κατοστάρι της η πανσιόν! Κι άντε τώρα να βάλει στα θεμέλια ποδάρια Κεντέρη - με ντόπα μάλιστα!
Αγάπη μου το πράγμα έχει ως εξής: οι τύποι δεν θέλουν να έχουν αυτοί σχέση! θέλουν όμως να έχεις εσύ σχέση μαζί τους. Γιατί άμα έχουν αυτοί συνιστά "πίεση", (που δεν την αντέχουν, λέμε) ενώ αν έχεις εσύ "ιερή υποχρέωση"!
Ρε δεν περπατάμε, τρέχουμε λέεεεμε!
Εγώ στο έχω πει καιρό: βάλε σε εφαρμογή το σχέδιο: πολλά έχουν δει τα μάτια μου μ' "αυτό" μου φέρνει τρόμο!!!

Άσχετο... Όλα τα πάρτυ τα θέλωωωωωωωω! Και τα πριν, και τα κατά τη διάρκεια και τα μετά!!!!
Μη βαράς λέμε...

Στελλα είπε...

Τα πάρτι τα έχεις όλαααα.
Λες να το βάλω σε εφαρμογή ? δε ν'κακό δε ν'κακό !!
Φιλί

kat. είπε...

Σωστή η φίλη σου, στο δεύτερο υστερόγραφο! ΣΩΣΤΗ!

Στελλα είπε...

kat. ναι ναι ! Καλημέρες ::))

Ναταλία είπε...

Εγώ πάλι διαφωνώ....
Αναμείνατε για λεπτομέρειες....

Στελλα είπε...

Nat μου αναμένω.. ::))

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι αναμένω τη συνέχεια, θυμίζοντάς σου παράλληλα ότι κρουασάν βρίσκεις και στους καλούς φούρνους, όχι μόνο στο Hilton.