Τρίτη, Μαΐου 22, 2007

Μπερδεμένες σκέψεις Νο. τάδε ξαναμανά

Ένας φίλος μου μου είπε κάποτε ότι η συμμετοχή νικάει και πρέπει να χειροκροτείται. Τα κύπελλα είναι για το παγωτό και οι δάφνες για την μαγειρική.

Δεν του απάντησα. Δεν ήξερα τι να του πω. Όλη μου τη ζωή προσπαθούσα να κερδίσω κύπελλα και δάφνες. Παραδόξως εμένα δεν με χειροκρότησε κανένας για την συμμετοχή μου. Μόνο για τα κύπελλα και τις δάφνες..

Είμαι ακόμη στη δουλειά.. συμμετέχω αλλά δεν κερδίζω. Μάλλον χάνω. Συνέχεια χάνω..

Καλή σας νύχτα.

6 σχόλια:

If...ιγένεια είπε...

Αν παίζεις σωστά, δίκαια και απολαμβάνεις το παιχνίδι, δεν έχει σημασία η νίκη Η η ήττα..

kat. είπε...

Κερδίζεις αλλά εν αγνοία σου....
Το χειροκρότημα θα ηχήσει στα αυτιά σου σε ανύποπτη στιγμή!

Στελλα είπε...

if..igeneia, αν παίζεις σωστά, δίκαια αλλά οι απέναντι κλέβουν σε κάθε ευκαιρία ??

kat μου το σκασμένο έχει αργήσει χαρακτηριστικά.. :))

eρωτακι είπε...

Είμαστε συντονισμένες στην ίδια συχνότητα, κοριτσάρα μου!

Υπομονή, θα έλθει η στιγμή των κυπέλλων και των δαφνών, πριν και πάνω απ'όλα για την προσπάθεια, αλλά και για το τελικό αποτέλεσμα!

Φιλί xxxxxx

If...ιγένεια είπε...

Τους συγχωρείς που δεν καταλαβαίνουν πόσο σημαντικό είναι να παίζεις και προσπαθείς να τους κάνεις να καταλάβουν, Η σταματάς να παίζεις.. Αλλάζεις ομάδα. Ξέρω γώ? :)

Στελλα είπε...

γειά σου βρε ερωτάκι !! ::)) φιλί

if..igeneia διαλέγω το προσπαθώ να τους κάνω να καταλάβουν.::))