Πέμπτη, Μαΐου 10, 2007

Θέλω να πάω μια μεγάλη βόλτα..

Θέλω να πάω μια μεγάλη βόλτα..
Να είναι απόγευμα την ώρα που πέφτει ο ήλιος.. Να περάσω απο την παλιά μου γειτονιά εκεί που μεγάλωσα.. Να δω το παλιό μου σπίτι. Μια υπέροχη μονοκατοικία που τώρα είναι εργοστάσιο. Να περπατήσω στους δρόμους που περπατούσα μικρή. Να ξαναδώ το παλιό μου σχολείο.. πέτρινο μεγάλο, επιβλητικό.. Να θυμηθώ την εφηβεία μου, να περάσω απο την πλατεία που συναντούσα τον πρώτο μου έρωτα και να καθήσω στο παγκάκι που του έδωσα το πρώτο μας φιλί..
Θέλω να πάω μια μεγάλη βόλτα.. προς τα πίσω.. Να θυμηθώ, να μυρίσω αρώματα παλιά, να δω εικόνες που μου έχουν λείψει..
Θέλω να πάω μια μεγάλη βόλτα.. στο μέρος που περνούσα τα καλοκαίρια μου όταν ήμουνα μικρή.. εκεί που γλενούσα τη θάλασσα και ήμουνα ξένοιαστη και φωτεινή..
Εκεί που έζησα τα πρώτα καλοκαιρινά σκιρτήματα..
Θέλω να πάω μια μεγάλη βόλτα..Προς τα πίσω..

5 σχόλια:

fish eye είπε...

ειναι πολυ ομορφες οι αναδρομες στο παρελθον..αξιζουν τον κοπο..να το κανεις..φιλια..!!

Στελλα είπε...

φεγγαροαγκαλιασμένη μου δεν υπάρχει τίποτα πια σχεδόν απο αυτά.. δυστυχώς !
Σε φιλώ πολύ

Ανώνυμος είπε...

Ωραία αυτά τα ταξίδια, αρκεί να έχεις σταμπάρει εγκαίρως την έξοδο κινδύνου. Είναι ασφαλές το παρελθόν, το γνωρίζουμε καλά.
Στο τώρα σε θέλω όμως.
Και δυνατή στο αύριο.
Εκεί είναι κρυμμένα τα ωραία, θα δεις.

BeBe είπε...

Όμορφες οι αναπολήσεις και νοσταλγικές, αρκεί να μην μένουμε εκεί.
Είχα δεν είχα,πάλι συμφώνησα με την αργυρένια. Και της έχω πει, να σταματήσει να με παρακολουθεί. Γαμώτο! χαχα

Φιλάκια Στελλίτσα, καλή σου μέρα

Στελλα είπε...

αργυρένια μου δίκιο έχεις.. ::))) φιλιά και χαμόγελα.

bebe μου φιλάκια και καλή μέρα και σε σένα ::)))